Tuesday 21 July 2009

~ENUFF~

~kisah cinta dua dunia~
~kau dan aku dua dunia berbeza~
~keliru~
~confius ~
~sedey~
~its too late~
~berikan aku kekuatan~
~shaye perlukan keyakinan yg amat kuat~
~shaye tak mo luka kan ati sape2~
~sbb DIA sgt baik~
~dan dier merupakan yg TERBAIK bg shaye~
~ENUFF~
~ku mencintainya ~
~seperti dia cintaku yang pertama~
~seperti dia yang ku ingin tua bersama~
~setelah ku menunggunya untuk sekian lama~
~melengkapkan ku bagai lagu dan irama~
~walau ramai mengganggu~
~kasihnya tetap utuh dan bertambah kukuh jadi?? ~
~Tabahkan HAti~

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah redhai ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah
Yaa Allah redhai ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

No comments:

Post a Comment