Friday 15 January 2010

kesah saya~

salam & salam sejahtera =)
agak lama yer saya tak update kat sini~
hurm even lebeh kurang 3 minggu jer br balik semula kat USM ni..
tp keja saya da menimbun2 uwaa~ sehingga kan saya tiada masa utk mengupdate kan da latest news kat sini~ sila jgn kagum yer ngeee!!~
huh~ da 2minggu saya tak balik umah dis weekend..
uwaaa saya sudah menjadi kuat dan tabah~~
siyes tak sngka okeh..*adakah ini azam thn bru saya?? nope okeh =)
last saya balik umah tyme new year ari tu..
owh saya windukan mskan mak saya~ saya windukan laksa mak saya~
da2 kiter back to my story ya..
br2 ni saya da g interview for li kat satu company ni..
huh~ quite nerves okeh..
becoz im not prepared anything.. uwwaaa~
sbb ri tu tyme col.. dia just ckp g company dia n send resume by hand..
so that, saya pun just ikut je r arahan dia.
pg company dia n send resume to her..
owh no... dia nak jln kan interview trus.. gila cuak..
pkaian saya?? huh!!! sila jgn tnya.. simple sgt2 okeh jeans+t-shirt+sweater+sandal simple kan??
lgsung tak formal~ but alhamdullilah..
insan yg interview saya tu tersgt la baek~ hurm boleh gelak2 n wat joke ag.. mayb dia tawu kot yg saya nerbes hahaha =)
waaaa.. teman2 kat luar sana2.. sesungguh nyer saya br tawu yg nak cr tmpt li ni agak ssh jga yer wuwuwu~ ingat kan just send resume n then follow up jer.. tak sgka lak nak kena undergo process mcm ni wuwuw~

but from this story i can gain more experience~ yeah.. experience yg sgt berharga~ heee =)
after g interview tu saya g tgk wayang hee~ bersama siapa?? of course with my fiance mr syaril =).. adnan sempit--->> citer itu la yg kami pilih.. haish~ dia punya la gelak sakan tp saya just rileks jer saya da tnya dia taw..
"b nape gelak sakan ni haish~",
"yang kelakar la citer ni hahaha"
"?????!!"
hahaha pelik kan?? adakah saya yg tidak berperasaan?? hurm mungkin dia sgt epi kot sbb apa?? owh biarla saya saje yg tawu lalalala~ oleh itu citer yg besa2 pon blh menybbkan dia gelak dgn beria2 skali ngeeee~ dush2.. * b sila jgn marah yer kui kui kui*
lastly~ i would like to say tq bnyk2 yer for mr syaril becoz sgup amik cuti utk bg support pd saya hee~ jasa mu dikenang ngeeeh~~
now i should end my conteng2 here becoz a lot of works to do now.. =) so to all of u~ HEPI HOLIDAY chill!! =)

No comments:

Post a Comment