Thursday 1 September 2011

Really Miss Unilife~

Salam Merdeka Raya Kengkawan :)

Mostly blogger ramai yg update psl mOod Di hari raya hee~
Tapi kali ni saya nak update mengenai kerinduan saya dizaman Unilife aka CampusLife wuuu~
Okeh!!~ ini berlaku disebabkan saya baru lepas bergayut dengan teman baek saya aka CIK SHERA~
hOhooo~ nOrmal!! Okehh~ Jika saya bru lepas berborak dgn teman2 baek saya pasti mood akan touching seketika kui3~

tak lama kami akan BerGraduasi~
Alhamdullilah perit jerih kami selama 4 tahun berbaloi sudah Syukur ya Allah!!~ =)
Dan saya sgt2 tidak sabar bertemu dgn buah hati kesayangan saya!!
ohooooii saya btul2 rindu pada kalian~
rindu nak lepak sembang2 sampai kepagi~
rindu mawu mkn meggi sesama~



rindu berkongsi makan ketika berbuka puasa~
rindu mawu jalan kekuliah bersama2
rindu nak siapkan assigment~
rindu nak study sesama~
bak kata org semua rindulah heee~

Penat rupanye bekerja ni ye huuu~
baru la saya rasa mcm mana penatnye parents saya mencari rezeki utk membesarkan kami~
sumpah!! kalu mawu dibandingkan kerja dgn belajar~
zaman belajar lg indah kot!!~
stress mmg ada tp tidak ler sestress zaman kerjaya saya kini~


oohhh bnyk perbezaannyee :)
berat tanggugjwb bila sudah berkerja ni ye wuuu~
tapi tapi tapi~ indahnye bila tiba hujung bln kui3..
boleh shopping selalu Ya beda bedu kih3 =)




tapi walaubagaimanapon~
saya masih tak lupa memanjatkan seribu kesyukuran kehadrat Illahi~
walaupon kerja saya agak stress dan meletihkan
namun jauh disudut hati ~ saya tetap bersyukur
kerana telah mendapat pekerjaan seusai tamat pengajian saya di USM~
syukur Ya Rabbi =)
walaupon penat+stress namun sekurang2nye saya tetap gembira~
gembira kerana akhirnya saya dpt  meringgan kan sedikit bebanan Incik Suami dan phamily saya~
Alhamdullilah =)

tettt~ masa sudah tamat kih3~
Gud Nite readers =)
have a nice day~
    &
Selamat Hari Raya and Happy Merdeka Day~

No comments:

Post a Comment