Friday 14 October 2011

Graduation Day Yawww!!~ (^^)

Setinggi kesyukuran dipanjatkan~
Syukur ke Hadrat Illahi..
penat lelah 4 thn di USM sudah tamat dlm erti kata sebenar~
Oopsss~ 4 thn??
no laa~
utk masuk ke dunia University~
I think already start since saya masih di kindergarten kot kih3
over kau hahah~
okok bax to our topic..
Im the degree holder rite now!!~
Yeay.. Scroll sudah berada digenggaman saya..
yesterday bukan lah hari kegembiraan dan kebanggaan saya sorang..
tp merupakan hari kebanggaan dan kebahagiaan utk Suami dan Kedua Ibu Bapa saya juga :)


Semalam semua kaum keluarga sahabat handai tersenyum kegembiraan meraikan hari kejayaan kami =p
yg jauh yg dekat semua dtg meraikan saat2 indah itu~
tp dlm kegembiraan tetap terselit sedikit kesedihan~
entah bila la saya dan kwn2 akan bertemu kembali =(





oh saya pasti merindui mereka2 ini (T__T)
insyallah panjang umo murah rezeki semoga ketemu kembali~

Big thanx to my beloved phamily~
for their support

-tanpa mereka siapalah saya-

special thanks also to my beloved hubby~
-Incik Suami merupakan tulang belakang saya okeh!!-
naek turun perjalanan hidup saya semuanye didalam kocek Incik suami :)
suka duka 
nangis ketawa
semuanye telah berakhir~
thanx sayang 4 everything :)



last but not least~
saya sgt bersyukur~
because...
saya telah berjaya menyempurnakan salah satu impian bonda tersyg~
which is ibu saya sgt berharap utk melihat saya naek kepentas utk menerima skrol ini =)
Alhamdullilah~
Nota Kaki:  my baby pon da grad okeh kui3 :) advance kan!!  =p
                   

1 comment: