Wednesday 1 February 2012

Happy 1st Anniversary Love!!~

Hello everyone~
Sudah usang blog terchenta~
Berhabuk bersawang tidak dijengah huk3..
today saya mawu update tentang our first aniversary~
eventhough sudah sebulan berlalu tp ta kesah kan kih3..
Act 24 Dec 2011 cukuplah setahun kami disatukan dlm ikatan pernikahan..
sumpah mmg sgt cepat masa berlalu!!
mcm tak cayo pon ado..
setahun berlalu!~
tipu la kalu tak de perang2 manja ni kan kih3..
tp alhamdullilah berkat restu dr kedua2 phamily kami bahagia smpai ke hari ini
semoga kebahagiaan ini kekal keakhir hayat..

24/12/2011
Save the date~ tettt~
malam sblm nye Incik Suami sudah booking saya utk date 24 and 25 Dec~
no more activity with phamily or frenz..
hanya masa utk kami berdua ececeh kih3..
around 4pm Incik Suami da bising2 suruh saya ciap chantek2..
aduhai sunggguh laa~
keadaan yg da boyot sgt time tu..
dengan alahan yg teramat truk..
mmg mls saya nak bersiap kuar..
tp melihatkan ke-excited-an Incik Suami
maka saya pon gagah kan diri bersiap sekadar yg mampu~
kebetulan 24/12 jatuh pd hari Sabtu dan mlm sambutan christmas~
aduhai jem jgn nak ckp la..
lenguh habis pingang2 eden :(
Jenuh Incik Suami minta I bersabor kejap huk3..
Jauh benar rasanye..

At first tertanya2 juga~
kemana la hala tuju kami ni aisshh~
jenuh dok tnya~ 
mcm2 alasan tak munasabah dia bg..
mcm nak ketuk2 jee haiip~

taa daa~ akhirnya smpai juga tempat dituju~
Muka saya time tu mmg terkejt gak lee~
mcm mana la dia bley terlintas nak ajak saya dinner kat sini haha~
pndai pula dia merancang kui3..

menu kami mlm tu adalah seperti dibwh :)
sedap ke?
jujurnye tak de la sedap mana..
yg paling bestnye saya rasa Desert je kot..
utk main course and soup dia~
Hickory Smoked Barbeque Lamb Rack and seafoof chowder mmg la bkn taste kami berdua huuu~
tp yg paling bestnye of course sweet moment kami disana~
waaa so romantic~
gediks seketika kui3
anyway agak touching seketika~
sbb saya tak de pon prepare pape utk Si Dia
wuuu~ keadaan yg memboyot saat itu btul2 menyebabkan saya mls nak mengatur langkah mencari something special utk Si Dia~
But never mind~
After confinement time ni~
I qadha semuanye skali ye dear :) 
 again and again~
tak pernah jemu utk saya lafazkan~
I lebiuu bery2 strong laaah~ muaakcxx!! >,<
Jom layan Pic. plak~
Zaasss :)







No comments:

Post a Comment