Monday 16 September 2013

1 tahun 8 bulan












Alhamdulillah~
Sedar tak sedar dah 1 setahun 8 bulan usia buah hati kami~
Penyeri hidup ibu dan papa~

You are my everything baby #nyawa hati kami# :)

Dengan keadaan masa kini, ramai yang beranggapan takut mempunyai anak sendiri.
Kenapa? Anak pembawa rezeki uolss~
Tak dinafikan taraf hidup masa kini yang sanggat tinggi, terkadang kita risau tidak mampu memberikan yang terbaek buat si manja~

Jujur saya akui, diawal kehamilan keadaan kewangan saya dan suami juga tidak begitu stabil..
Hati mula terdetik mampukah aku memberikan yang terbaek buat anakanda kami??
Tapi perancangan Allah maha Hebat!
Rezeki melimpah ruah datang bertalu2~

Daripada Myvi kami bertukar kepada Nissan~
Daripada makan gaji kini saya mempunyai pendapatan sampingan~
Kini saya mampu menghulurkan perbelanjaan setiap bulan kepada ibu dan ayh saya~
Saya mampu membantu menyiapkan persiapan raya keluarga~
Saya mampu membantu meringgan kan beban suami~
Syukur ya Allah~ mmg tidak pernah sempit dan putus rezeki kami~

Dan sesungguhnya.. Saya yakin bahawa rezeki ini datang sekali bersama kehadiran cahaya mata saya~
Muhammad Iman Syahmi :)

Oleh itu bersangka baeklah kalian kepada anugerah terindah ini~

Psst~ Balik kerja hilang segala letih dan stress ditempat keja bila wajah sicomel laju menerpa kearah kita sambil mulut comel tak putus2 panggil mama and papa :)






#wajah kesayangan hamba#

No comments:

Post a Comment