Saturday 25 April 2009

:: KEmaLasaN yg MeLAmpAU::

date: 25 april 2009
time: 11.15 pm
location: desa lembaran USM kampus engineering

~MY DIARY~
: mcm biasa kitaran tido aku dah tak menentu skrg disbbkan musim exam yg sedang giat melanda kini.. *stress!!*
: smlm slps study latex skit then chit chating wif my umet cha.. around 4.30am br tdo..
:kunci jam untuk bgn seawal mungkin... tp hampeh hohoh... seperti sedia kala breakf aku around 3pm huhuh...
:after dah wangi2 aku mula mengadap meja stdy ~pura2 rjin wuwuw~
: adoiyai.. apala slow sgt ari ni... perkataan yg baca tu mcm melayang2 jer kat udara...
wat apa sume tak kena... mengapa lah whai diriku???
:kul 5 lbh my umet ajak trun g isi pwt.. lalala~ menu arini =>mee goreng basah+telur mata+air jagung
:dah blik bilik ngatuk la plak kihkih.. pas maghrib aku tdo blik kuang3... ngatuk yg melampau membuatkan aku tak leh focus hahah
:kul 10 bgn balik dgn harapan nak abiskan stduy TRANPORT PHENOMENA.. sbb kan paper ni nak amik ari isnin ni huahuahua..
:chaiyok2 fighting2 semangat2 wuwuwuw..~adey terlebih sudey~
:act kan.. aku dah tak der mud nak stdy sgt ni.. ramai dah blik... huhuhu.. nak balik umah gak...
nape la every sem slalu paper aku bis lmbt sedey la......
:takper2 tgl ag 4 ari jer ag.. bersabarlah hati hohoh..~
:sok aku n umet ku berazam nak bgn awl nak g lunch~berjayalkah kami??? hahaha tggu dan lihat~
:k la nak focus balik ni..
:doakan aku berjaya dlm exam yek...
:sapa yg amik exam tue all da best ya~~

~aku~

No comments:

Post a Comment