Tuesday 21 April 2009

~A WaLK to RemeMbEr~

14 April..

12.am..

- tut.. tut.. tut... "biar dulu jgn angkat... kite main2 dulu kih kih kih" tut..tut..tut...

... tut..tut...tut... "hello", "hepi bufday day to u.. epi bufday to u.. epi bufday to my dear"

my first wish aku dpt from HIM dtmbbh dgn sedikit leteran dr DIA coz aku reject col DIA bnyk kali hihih.. thanks dear...


  • then bertalu2 sms msuk ... huh epy+terharu gak... kekek.. emo lak.. ye ar ramai gak kengkwan lama yg still ingat on my bufday... *thanks korang.. syg sgt korang*
-after reply sume sms kwn2 then gayut jap.. coz dpt col free kan.. dah puas gayut.. tido... menghayati keindahan mlm bak kata seorg kwn aku ni...(^_^)..


8.00am

-awl aku bgn ari ni.. semangat nak kuat date sbbkan DIA amik cuti ari ni nak spent tyme 2gteher.. kih kih... kul 10.00 DIA pick up aku kat U..


BERMULA lah HIKAYAT KAMI....


-> masuk peneng first skali tmpt kitaowg tuju.. kdai mkn... kedai mkn feveret aku yg ader jual ikan pari bakar daging bakar wah nyumi2 sedap...


->dah kenyang second place yg kitaowg tuju.. kedai kek... DIA dah tempah kek for me.. wah satu suprise dah menjadi.. kitaowng mkn2 lepak tepi pntai.. main2 calit kek.. so sweet.. thanks dear for dat moment..



-> After dah kenyang mkn2 kek next destination Mall.. Pelik aku tgk perangai DIA ari ni...


berkali2 ajak aku tgk muvie... dah ler nak tgk muvie yg aku dah tgk "FAST TO FURIOUS"... adoiyai.. heran bin ajaib.. tak pela.. beralah la.. after dah beli tiket kitaowng gerak g MCD.. go to my feveret fast fud.. mkn nugget n french fries.. TIBA2... " sakit pwt la.. sakit sgt... ayg g duduk dula ek", "OK". "...aish mamat ni.. dah mula ar tu kekeke"


->semetara tgu dia smpt gak aku gyt ngan my litle sista.. syok dok gayut.. tetiba tersembul muka DIA.. dgn senyum melebar.. JENG2... suprise




oh ni la alasan dia nak g toilet td.. em.. ...dlm ati : " cis mesti dia bajet ati ku ini duka keciwa sbb dia tak kasi bufday present.. hohoho sengal nyer manusia.. tak der nyer nak sedey.. BAk kata EKIN "hadiah tak penting, yg penting tanda ingatan diowang kat kita hohoh" owh dia dah berjaya kenakan aku.. tak per2 ada lori ader bus.. ader ari akan ku balas jeng2 hahaha"

apapun...

Dis year aku dpt beg feveret aku ELLE .. thanks again dear..


akhirnya menjadi gak 2 suprise DIA thun ni.. hahaha.. bkn apa sbb bnyk yg dah kantoi awl.. dah bocor.. biasala aku kan ahli nujum + doktor ati DIA kekeke..


5.00 pm

-> layan... aku tgk muvie ni kiranyer for da second tyme la... em nasib citer best.. org sblh aku ni lak mmg layan sakan la.. maklumlah HERO kesukaan dia berlakon huh...

dah bis tgk muvie maka berjalan pulang lah kembali ke desa terchenta untuk menuntut ILMU disaat2 zaman kegawatan nak exam ni huhu.. dan sekali gus tamat la juga kisah gumbira ku ari ini..
~walaupun letih.. tp aku gumbira.. gumbira bersama SI DIA~

No comments:

Post a Comment