Monday 23 July 2012

Ramadhan 2012

Dear Readers~
Salam Ramadhan...
Alhamdullilah bertemu lagi saya dan ramadhan pd tahun ni~
Syukur, Ramadhan kali ini lebeh bermakna..
Sbb saya meraikan dan menyambut ramadhan tahun ini bersama insan baru a.k.a My Baby Boy~
Husband + Wifey + Boboi = Sempurna!
Syukur Ya Allah :)

Anyway tahun ni semakin besar tanggugjawab saya..
Last year nak berbuka dimana2 saja asal yg sempat sentiasa boleh~
Tp tidak lg tahun ini huuu~
Baby boi saya sikit sebanyak membataskan pergerakan kaki ku ini~
Oleh itu Ibu haruslah senantiasa trun ke dapor bg menyediakan juadah berbuka~
Tp Alhamdullilah mendapat sokongan moral and feedback dr husband tersyg~
Sudah jemu makan luar katanye :(
gggrrr~ last year alahan preggy + letih dan stress keja menyebabkan saya agak jarang memasak utk berbuka...
tp tidak utk thun ini!
Chaiyok~ Bersemangat :)
* jenuh menyelak2 buku resipi masakan atotoi.. :) *

Ok baru 3 hari berpuasa~
tp mulut ni dah berpuluh2 kali bertanya kan Encek Suami~
B, tema kita tahun ni warna apa ye..
Nak masak apa yer open house nnt~
wahahaha~ semangat kan ai...
Haruslah bersemangat... First time beraya bersama buah hati beta a.k.a my boboi :)


Eh eh sudah mawu berbuka~
Yuk kita ke meja mkn~
Anyway selamat berbuka to all muslim :)


No comments:

Post a Comment