Monday 23 July 2012

*RIMAS!*

Halahai manusia~
Sudah2 la buat kuih talam tu~
Penat den menengoknye!
Cakapnye tak pernah nak jatuh!
Kononye kau la hebat, kau la bagus, job kau la paling bgs, education kau lah paling terbaek!
Tapi antara kami kami disini semuanye diam sahaja mendengarnye..
Bukan apa mls nak melayan!
Kami percaykan saja ckp2 kau yg bertahun-tahun dahulu!
Tapi Allah maha adil at last semuanye terbongkar sekali gus!
Sumpah sungguh tak ku sangka kau berperangai sedemikian rupa...
Segala ckp2 kau tipu belaka!
Apekah motif kau wahai manusia?
Adakah dgn berkelakuan demikian kau rasa megah? hebat? bangga?
Sudah2 laa...
Di zaman kemodenan ini tidak sangka masih ada yg berperangai sedemikian..
Selama ini saya sangka antara kita sentiasa ikhlas bercerita berkongsi pandangan.. JUJUR!
Tapi ternyata jauh meleset rupanye..
Ya Saya TRAUMA! 
Trauma mengakui hakikat kebenaran.
Last thing, selama ini saya tidak pernah amik tahu dan kacau hidup awk..
so please stay away from me!

nota kaki: Saya tidak peduli andai lakonan dan luahan ati awk itu tidak ada menganggu idup saya!
Tp lakonan awk dan tikaman awk itu btul2 merimaskan kehidupan saya yg sedang bahagia selama ini!
Please take note ye!
Renung2kanlah :)






No comments:

Post a Comment