Monday 24 June 2013

SHAKLE: TRIPLE GEM SET



TRIPLE ENERGY BOOSTER!!

Ramadhan sudah semakin hampir tiba~
JOM KITA LAYAN MIGHTY 3 GEM!

Mengapa Mighty Triple Gem WAJIB dimiliki???

♪♪ Energizing Soy Protein (ESP)
- Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkanrasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Tidakkah anda mahu tampil jelita di pagi AidilFitri nanti?

♪♪ Performance Drink
- Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

♪♪Meal Shakes
- Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!

mudah, ringkas, n padat!!
Kekal bertenaga hingga ke petang

JOM PM admin utk dapatkan harga yang super special ^^

sms|wa 0134167522
nurulnadia: SID 908581

No comments:

Post a Comment