Monday 17 June 2013

♥ Vitamin Lengkap Utk Simanja ♥

[PELABURAN TERBAEK UNTUK ANAK KESAYANGAN ANDA :)]

♥ - Omega guard - minyak ikan terbaik dunia yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat yang sangat eksklusif di bawah suhu rendah yang terjaga. - Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghlangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium. Namun, kenapa kita masih perlu ambil fish oil dalam bentuk kapsul?
1. Ikan2 laut mengandungi merkuri yang tinggi disebabkan oleh pencemaran. Jadi ia memberikan kesan yang tidak baik kepada kesihatan.
2. Kita memasak ikan dalam suhu tinggi yang boleh merosakkan khasiat minyak ikan itu sendiri.


♥ -Meal Shake- sesuai utk anak2 yg picky eater, sembelit, ekzema dan sering sakit. Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.


♥ VITALEA FOR CHILDREN MERUPAKAN VITAMIN YANG BAIK UNTUK KANAK-KANAK -Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting -Sumber kalsium untuk pembinaan tulang -Baik untuk kesihatan -Sumber harian tambahan bagi vitamin B


♥ -CHEWABLE VITAMIN C- -Menguatkan Fungsi Imunisasi-Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C. -Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan -Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat -Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging -Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan




-testimoni Si Manja yang mengidap Asthma-


Berminat?
Nak dapatkan dengan harga penjimatan yg hebat?
PM saya skrg~

sms|wa --> 0134167522
nurulnadia: SID 908581

No comments:

Post a Comment