Saturday 15 November 2014

TIPS Untuk BERSIHKAN DINDING yang DICONTENG oleh SIMANJA.

Hi Korang~
Happy Weekend :)

Apa plan hari ni?
Kuar jenjalan eh~

Weekend kali ni husband full of activity,
So Ibu luangkan masa update Blog sebanyak mungkin >,<

One of activity pada hujung minggu adalah dengan melakukan tugas membersih.

Oh myyyy~
Rumah yang ada sikecil ni, pasti akan melalui FASA anak menconteng RUMAH.
Agree??
Hahah! Ibu boleh jadi TARZAN kan bila tengok "SENI" si anak >,<

But, for me.. Saya relax lagi heheh!

Eh eh eh..
Jangan terkejut naa..
Sebab saya ada cara utk cuci kan kembali kesan "SENI" contengan anak saya :)

Apa yang saya lakukan??

Taraaa~

Meh belaja gambar dulu..
Ini adalah gambar salah satu TESTIMONI CONTENG RUMAH kikiki




#before#


#after#


#after#



Presenting~
Rahsia yang bukan lagi RAHSIA ehehe
BASIC H!
Pencuci serbaguna yang handal dalam mencuci kotoran kesan dr "SENI" si manja.
It really works ok!

Sebotol tahan berbulan-bulan

Kenapa boleh tahan lama?
Sebab basic H sangat likat!
So penjimatan terhebat telah diperolehi disitu.

Ok!
Now saya belanja TESTIMONI dari Sis In Law saya pulak :)
Tiada yang benar melainkan yang benar sahaja >,<







so, mom jangan la nak jadi "NAGA" sangat ye pada anak syurga kita tu heheh..
Budak2 telah sedia maklum tidak dapat berfikir dengan baik :)

So perisai nya?
Pilih la BASIC H Shaklee yang pelbagai Guna ini.
Bukan hanya boleh hilangkan kotoran di dinding, malah sgt magic dalam memberikan kesan berkilat bagi lantai, periuk belangga dan sekutu dengan nya.
Memang KAW2 sangat impact Basic H ini :)

Rugi jika anda tak milikinye sekarang.
Bagaimana nak dapatkan Basic H anda sekarang?


Produk ‪#‎Shaklee‬ sememangnya
‪#‎Halal‬
‪#‎Jimat‬
‪#‎Semulajadi‬
‪#‎Berkesan‬
________________________________
Shaklee Independent Distributor
NurulNadia 
SMS|wa - 0134167522
COD- Pulau Pinang




No comments:

Post a Comment