Thursday 5 August 2010

The Best Thing About Me is YOU!!

Mode : Hot & Spicy ngeee~
Last two days we got a small fight ngee :(
as usual punca nye pasti mengenai hal yg remeh temeh hohoho~
lately ni im quite busy~
mungkin disebabkan itu emosi agak tidak stabil +lot of things nak kena setel
so saya mengharapkan teman2 dan dia sentiasa memahami heeee :)
sedar2 da jumaat~
how time flies :(
cepatkan masa berlalu~
okok back to main topic here :))

okeh i admit before saya kenal awk saya mmg baran
tapi lepas jumpa awk~
awk da didik saya untk menjadi seorang yg penyabar
awk asuh saya untk menjadi seorang yg bersyukur
sikap awk yg penyabar dan sopan santun itu la yg menyebabkan saya menjadi malu pd diri sendri :(
awk terlalu baek bg saya :((
saya tawu sometimes awk rasa rendah diri sbb awk rasa awk tak sepadan dgn saya
tp percaya la~
tanpa awk saya tak mungkin ada ditempat skrg ni :((
lupakah awk pd mlm saya nak apply UPU~
betapa sengsara nyer saya mlm tu sbb terlupa no pin +tenet wat hal
dan mlm tu juga awk bw saya kuar~
even jam da 12am but awk lgsg tak kesah~
demi saya awk sgup lakukan apa saja
awk tenang kan saya
awk belnja saya MCD+eskerem :)) ~
awk tak pernah berhenti support saya~
awk tak pernah jemu memberi nasihat kepada saya~
sungguh saya sgt hargai nya 

Then waktu saya dimatrix~
Even waktu tu kiter jauh.. (jaoh ker hua hua hua)
tp awk tetap slalu jenguk saya disana~
duit ringgit penat lelah jgn dihitung~
tak terdaya saya nak membls jasa2 awk~

terlalu bnyk utk saya senaraikan segala kebaikan awk pd saya~
walaupon awk rasa awk tak sebijak mana~
tp pd saya awk tetap seorang yg bijak~
sbb segala masalah dan kekurangan hidup saya awk bijak atasinya~
dan saya akui awk lagi matang dr saya huuuuheeee~
jd plizzz jgn pertikai kan lagi okeh!!~
(my mom pon slalu ckp awk ag bijak membuat keputusan dr saya)
sbb itu saya suka bergantung pd awk hahaha~ bolehkan syg kikiki :))

walaupon awk slalu rasa yg awk tak der pape harta
tp awk lupa~
selama kiter kenal~
selama saya belajar~
dr SPM, MATRIX, hingga la 4 THN di USM~
awk merupakan slh seorang penyumbang terbesar saya selain dr PARENTS saya~
awk lupa yer~
every week awk dtg sini jumpa saya~
awk bw saya keluar, mkn2, shopiing2, itu tak termsk lagi holiday bekalan makanan, duit poket dan segala bagai~
sume itu menggunakan duit awk!!~
kalu dihitung beribu-ribu okeh~

terlalu bnyk utk saya nyatakan disini~
Hanya satu yg saya mawu awk tawu~
THE BEST THING ABOUT ME IS YOU!!~

REGARDS
:: SAYA::
::INCIK TUNANG::

::27/01/2010::

No comments:

Post a Comment