Tuesday 17 August 2010

-Majlis Berbuka Puasa dirumah DR.N-


Assalammualikum sume~
Salam satu Malaysia~
Mood: Sgt Angin!!~
Reason: Port Tenet kat lappy da gelong~
so: saya tak dpt nak menyedut segala bagai MUVIE dan drama dr sharer usm
plus tak dpt juga nak myedut JOURNAL2 dr science direct!!~
mmg sgt geram uwaaa~
conclusion:
terpaksa menggunakan kembli MY BB~
hohoh~
disbbkan tak dpt nak lyn muvie n drama~
today saya kembali menjeguk blog terchenta~
agak lama tak update..
ngeee~
today mari saya ceritera kesah yg berlaku last week hee~
  jeng jeng~

Last week~ Our Beloved Lecturer --> DR NADRAS OTHMAN invite US~
student Polymer 4 year n 3rd Year utk berbuka puasa dirumah beliau
 bukan pg stakat utk berbuka okeh~
tp kami dikehendaki masak sgala bagai makanan utk berbuka puasa tadaa~
dat day masing2 menunjuk kan khbtan memasak~
KECUALI --> SAYA keh keh keh :))
jujur saya mmgla tak pndai memasak ngee~

okeh2 back to my story~
kami berkonvoi beramai2 menaiki motosikal n kereta kerumah DR N around 12 pm
smpai2 jer trus amik gmbr~
itu sudah pasti yer kwn2 =)
then bermula la sesi msk memasak
sesi  potong-memotong sgala bagai bahan2
sesi siang meyiang aym dan daging
sesi bergmbr sudah pasti heee~
setiap masa ader saja moment yg dicapturer oleh MEREKA~

antara lauk2 yg kami sediakan:
-dging dendeng
-ayam msk merah
-dalca
-bergedil
-kerabu mangga
-sambal belacan
-sayur campur
-agar2 laici
-agar flocs a.k.a agar ijau
-puding jagung
-buah melaka
-karipap

GEMBIRA~
yaa kami sgt gumbira..
even agak letih sedikit sbb msing2 puasa
tp kami sume masih mampu bergelak ketawa
usik mengusik~
gosip bergosip2 ish2 kih kih kih
MEREKA ckp saya kena menghayati ramadhan kali ini dgn sebaik2 mungkin sblm bertukar status
uwaaa~ tetiba toching lak rasa ngeeehhh~
act kwn tetap kwn okeh~
walau pon saya da bertukar status tp kalian tetap sahabat saya dunia akhirat :)

kali ni bkn setakat berbuka bersama-sama saja okeh~
keesokan nyer~
kami trut bersahur bersama2 di pdg court netball sblh desasiswa JAYA okeh!!~
sgt la romatika ngeee~
because:
kami hanya mengunakan lampu jln dan lampu pdg court tersebut sahaja sbg lighting untk mkn kat sana
sungguh~
saat2 ini tak dpt dibeli dimana2~
moment ini sgt indah bg saya dan teman2 seperjuangan
semoga kebahagian sentiasa menjadi milik kiter sume :))

-us-

-wif agar yg tak smpt nak keras-

-wif ain+aym masak merah-

-berdegil dan kami-

-
-friendship-

-setiba nyer kami di depan rumah DR.N-

No comments:

Post a Comment