Tuesday 10 August 2010

-Ramadhan Al-Qarim-


Assalamualaikum w.b.t~
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa kepada sume muslim diseluruh dunia
Especially to My beloved Family, my sweetie Incik Tunang and His Family, teman2 seperjuangan diUSM, rakan2 lama dan sume yg mengenali saya =p
Bulan yg baek hari yg baek~
ayuh teman sume mari kita suci kan ati sucikan minda sucikan segala kotoran didlm diri kite yee :))
disini saya juga mawu memohon ampun dan maaf andai kata saya ader melukakan perasaan sesiapa sama ada secara sedar or tak sedar~
maafkan saya..
semoga dgn kemaafan kalian
 ramadhan kali ini dapat saya tunaikan dgn sebaik mungkin
amin =)




nota kaki I: Insyallah Ramadhan kali ini merupkan Ramadhan Terakhir saya sebelum bertukar status :))
nota kaki II: Incik Tunang~ Slamat Berpuasa :))


No comments:

Post a Comment