Thursday 24 February 2011

Impressed Vs Kagum

I am so impressed!! 
atau dalam bahasa melayu nya, aku sangat kagum!
dush! dush!!  ingat orang laen tak paham? hah bajet bagus kan. ngee~ :)

hari ini saya mawu membebel tentang beberapa insan yg sgt saya kagumi~
Insan2 ini berada disekeliling saya :)

First: Cik Norashida Yusri~
Dia adalah coursemate saya..
Hoho~
Saya sgt kagum dengan ideologi beliau yg sgt2 hebat dan kreatif..
Baru2 ini kami ada berborak mengenai Cara2 untuk pergi interview
wah penjelasan yg diberikan oleh cik SHIDA ini sgt mengangum kan!!~
lgsg tidak dijangka kan~
Okeh Saya sgt kagum!!~
beliau juga tidak lokek utk berkongsi ilmu bersama saya~ 
Tima kasih Shida =)

Secondly: Cik Shera
Beliau adalah teman baek saya~
merangkap penasihat peribadi saya~
Eh2 boleh ke cik shera kih3..
Yaaa beliau sgt bijak~
Bijak dlm menguruskan sesuatu~
bijak dalam membuat keputusan
dan beliau sgt laa kemas dan teratur..
itu mmg tidak dpt dinafikan~
sbb itu saya gemar mendapatkan nasihat beliau~
saya juga cuba belajar utk menjadi kuat dan tabah seperti beliau~
oh saya kagum lagi~ =)

Third: Cik Ekin
Cik Ekin juga merupakan sahabat baek saya..
Cool~
yaa beliau mmg teramat cool dan releks..
lgsg tidak gelabah seperti saya wuuuu~
kdg2 bila tgk beliau..
seperti seolah2 beliau lgsng tiada perasaan~
tp saya tawu jauh disudut hati..
dia seperti insan2 yg laen jg..
punya seribu satu mcm perasaan~
tp cr beliau menutup segala bagai perasaan itu
dengan muka nye yg slamber dan cool mmg sgt mengagumkan~
sbb saya sgt tidak pndai menyembunyikan perasaan~
Im a very straight person!!~
ok!!~ kagum kembali heee~

Forth: Kak Lin
Kak Lin adalah merupakan salah seorang student PHd di USM..
saya bnyk memperolehi ilmu2 baru berkaitan rubber drpd beliau~
hoho~ beliau teramatlah bijak..
lontarkan apa saja soalan berkaitan rubber~
beliau pasti akan memberikan jwpn sebaik mungkin~
waaa sgt2 impressed!!~
saya juga mawu jd sebijak beliau~
okeh~ kagum kagum haaiiiisshh =)

Mereka-mereka ini sering saya jdkan sebagai slh satu pemangkin semngat  dalam menghadapi hri2 yg serba mencabar kini~
Kalian Sgt Hbt!!~
Tahniah =)


-harus sentiasa berpikiran positif OKEH!! =) -

      -saya mawu trus mengejar 'MATAHARI' kerana saya sgt takot utk hidup dlm kegelapan =)-

No comments:

Post a Comment