Sunday 6 February 2011

(T__T)

Sesungguhnya~ Saya  teramat kecewa dengan sikap mereka-mereka yang saya syg~
Sukar sangat ke nak memahami perasaan dan hati insan2 sekeliling kita?
Susah sgt ke untuk kita saling hormat menghormati hak dan pendirian org lain?
Kalau boleh kita sentiasa mawu membahagiakan hati insan2 lain~
Kita mawu bahagia bersama~
Kita mawu susah senang bersama~
Tapi bukan semua begitu kan~
Tak pelah~
Yang penting saya berharap mereka2 yang saya syg~
Seperti my phamily, my gud friends and my beloved hubby~
Bahagia sentiasa~
Yang lain2 itu saya sudah tidak mawu peduli~
Kadang2 manusia selalu terlupa, yang Allah itu maha adil~
Berdiam diri tidak sekali-kali bermaksud kita lemah~
Tetapi dengan berdiam diri keadaan mungkin tidak akan menjadi semakin parah~

Nota Kaki : Saya sudah penat!!~ (T__T)

No comments:

Post a Comment