Wednesday 2 March 2011

Festival Perasaan

Saya baru selesai mendownload full episode Full House~
Syabas!!~ rajin kan saya muehehe~
Before ni da download tp gatal tgn pegi delete now kena download kali kedua wuuu~
csi season 11 and csi NY pon sudah diupdate~
Faster pon DONE!!~
waaa mcm bahagia je idup ni kan~
bila la nak sedar diri ni cik nadia oiiit wuuu~
hohoh~ saya perlukan sedikit hiburan~ kalu tidak mawu beku otak saya nak menulis nnt kih3~
alasan tak ley blah muehehe~

Temasya perasaan sedang berkecamuk didalam diri~
hahah~ rasaynye bukan saya seorg berperasaan sedemikian qhupe..
mostly hampir sume student tahur akhir yg bertungkus lumus menyiapkan project tahun akhir berperasaan sama seperti saya ngeee~
status2 difacebook~
post2 diblog
tweet2 di twitter
semuanye mengalami syndrom yg lebeh kurang sama dgn saya.. hee~
bak kata teman baek saya~
Tipu la kalu tak de yg menitikan air mata sepanjang buat project tahun akhir ni ngeee~
See betapa hebatnye penangan FYP ini wuuu~
Rasanye insan2 yg terdekat dgn saya turut menerima tempias FYP ini~
Especially my beloved Husband kih3..
Im so sory~ :(


5 weeks left before my study week~
Maksudnye saya harus menyiapkan writing thesis saya secepat yg mungkin~
Aigoooo~ gggrrr~
Okeh2 semangat menulis telah kuseru~
Semoga semangat ini berkekalan :))
All da best for all final year student~
Chaiyok2 we can do it yeayyy :)

Nota Kaki: Harus Kembali Berdisiplin wuuu~

2 comments:

  1. chaiyokk mrs syahril
    part menitiskan air mata tu.. Saya tiada lagi k scene itu.. Heeeeee susah nak kawal emosi ni kan.. seb baik org laki sabar die tggi sikit dr org pompuan

    ReplyDelete
  2. ahaha~ waa nmpk gaya nye cik suya kita ni masih kebal dan kuat yee kih3.. mmg tak dinafikan org laki ni lg tinggi sabarnye dr kita yg gegurl ni haha~ sbb tu kuasa talak kat tgn diowang.. kih3.. kalu tak adeiii.. hancus muaheheh~

    ReplyDelete