Wednesday 26 January 2011

-Pengakuan Berani Mati!!-

CIK A:

Sesungguhnya saya sgt syg kepad kamu~
Even sometime kita pernah berselisih faham~
Tapi pada saya itu semua merupakan rencah asam garam didalam persahabatan kita =)
Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula kita manusia biasa~
Saya mungkin tidak sebaik teman2 kamu yg laen~
Dan Saya juga mungkin tidak hebat dan sesempurna teman2 kamu~
Tetapi jauh disudut hati saya sgt menyayangi kamu sebagai teman sejati saya~
Saya ikhlas berkwan dengan kamu~
Dan segala pertolongan dan jasa-jasa baek kamu selama ini sgt2 saya hargai
Thanks a lot dear~
Dan selepas perpisahan kita nnt~
Saya pasti merindui saat-saat indah kita disini :)
Walaupon Kita masing2 da punyai kehidupan tersendiri
Saya harap kita tetap berkwn smpai bila2 syg =)

PUAN B~

Sis~ U r the best okeh!!~
Even kamu bukan kakak kandung saya~
tapi selepas beberapa tahun perkenalan kita~
saya semakin selesa bersama kamu~
saya tidak berasa segan utk berkongsi masalah mawu pon pendapat bersama kamu~
Kamu sgt jujur dan ikhlas~
Kdg2 kamu kelihatan nerd okeh ahahah~
First time jumpa kamu~
Perkataan pertama yg keluar dr mulut saya ialah "mak aih cantik nye"
Sbb kamu mmg sgt2 cntek~
Tapi even kamu chantek kamu sedikit pon tidak riak dan bongkak!!~
Mmg sgt tabik spring okeh toing2 =)
Semoga Hbgn yg aman damain ini kekal smpai bila2 ye sis :)

En. A:
Perkenalan bermula dibangku sekolah~
Berkekalan sehingga kini~
Kamu merupakan sahabat dan teman terbaek saya~
Walaupon mulut kita suka sgt fire each other~
But kita lgsg tak da hurt feeling kan kan kan kih3~
Kebaikan dan sifat kamu yg terbuka itu sgt menyenangkan saya..
Bukan itu saja~
My Mom juga sgt menyenangi beliau~
Tidak pernah sekali beliau miss utk dtg beraya kerumah saya setiap tahun
Kiranya tetamu tetap la kau ni ahahah~
Tp dis year tak taw laa kita bley berjumpa lagi atau tidak huuuu~ :(
Masih teringat kenangan lalu~
Ada mulut2 longkang yg mengatakan kita punyai hubungan special~
dan telah menyebabkan Incik Suami aka ketika itu adalah Boyfie saya merajuk seketika ahahah~
Agak kusut saya ketika itu heee~
Lantas Kamu mengambil langkah yg bijak dgn menelefon Si Dia dan menerangkan bahawa kita hanyalah sahabat!!~
YA SAHABAT BAEK!!~ =)
Akhirnya Incik Suami juga kini telah menjd sgt akrab dan rapat dgn kamu =)

My Dear Frenz,
Aku doakan semoga perjalan hidup kamu dipermudahkan~
Semoga Kau berjaya sentiasa~
Ingat janji2 kau okeh!!~
dah berjaya jd manager t jgn lupa hadiah aku tu ahahah~
Saksi ketika itu : Incik Suami and MY MOM ahahah~

Nota Kaki:Cukup 3 Dahulu~ next post kita smbg lagi okeh :)


No comments:

Post a Comment