Tuesday 14 June 2011

Fulltime Housewife~

Cuti dalam erti kata sebenar mmg sgt2 mengasyikan..
After tamat pengajian saya mmg berehat dengan sepuas2nye..
tidak perlu memikirkan hambatan waktu utk menyiapkan esement..
tidak perlu gusar memikirkan hari peperiksaan yg kian hampir..
tidak perlu resah menantikan saat pembentangan dll~
ohoiii indah dan membahagiakan

kehidupan sebagai seorang student kini berubah 100% kepada suri rumah tangga sepenuh masa~ *pewiit*
namun kehidupan ini tidak akan berkekalan lg..
insyallah minggu hadapan saya akan memulakan langkah sebagai seorang engineer~
syukur kepadamu Ya Allah~
saya mendapat pekerjaan yang saya mawukan selama ini..
penat belajar 4 tahun di USM demi mengejar segulung Ijazah kini terasa amat berbaloi :)

okok back to my life rite now..
full time housewife? hee~
today saya masak sambal ikan and sayur kangkung goreng belacan..

 Sambal ikan

and for the first time nye mlm ni saya dinner awl..
tak sempat tunggu my hubby balik keja lg saya da bersantap dulu kui3..
Ya Ampun syg.. bawu sambal ikan sgt menggoda.. saya betul2 terasa sgt lapa wahahah
*propa je lebeh pdahal rasa biasa2 je kih3 =) *
Allhamdullilah saat saya sedang menconteng disini perut saya sudah penuh terisi..
sambil menaip sambil mencicah dgn kuah rojak lg..
waaa kuat mkn la pulokk hahaha~
pdahal td ptg punya la seksa nak sumbat makanan..
keje nak terkuar jee wuuu :(
adat resam org berbadan dua agaknye ye hee :)
semoga pengalaman mengandungkan anak sulong kami ini akan menjadi kenangan terindah buat saya dan Incik Suami :)

No comments:

Post a Comment