Friday 10 June 2011

*tQ*

Dear all my freinds,

Thank You for the wish
It made me real happy =)
Since I've announce about my pregnancy..
I have recieve a lot of ucapan tahniah daripada sahabat handai..
I really appreciate it syg-syg ku :)
Ucapan tahniah dan doa tak putus2 kunjung tiba hingga kehari ini..
ada yg col, mesej, wish di fb dan sbgainya..
pd teman-teman saya..
walaupon kalian jauh dr saya tp kalian tetap hati saya ..
tanda ingatan kalian dengan menelefon dan mesej saya... btul2 menyebabkan ai touching okeh kui3 =)
Shera, Ekin, Cha, Yana, My Sis, Kausar, Ika, Siti Nadia, dan ramai lg...
Thanks a lot babe~
I do Love You =)
Semoga doa kalian mengiringi kehidupan saya dan baby..
Allah saja yg mampu membalas budi baek kalian~
Thanks Again =)

2 comments:

  1. x saba nak jd momy cha...haha tc babe ^^!

    ReplyDelete
  2. ahaha sbar2.. lmbt ag ni kui3.. thanks babe! u too take care :)

    ReplyDelete