Tuesday 6 November 2012

ESP SHAKLEE Porduct Paling Laris dan Popular

ESP
Energizing Soy Protein
Mengapakah ESP menjadi product yang sangat laris dan HOT dipasaran
Mari kita bincangkan kebaikan dan kelebihan ESP :)


ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi rendah lemak dan bebas kolestrol. Ia sesuai utk seisi keluarga~
Ia sesuai diambil tidak kira peringkat umor.. kanak2 yang berusia satu tahun keatas juga boleh mengambil makanan tambahan ini No worries ok!~ :)


Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:
1. Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar,
 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
2.Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
3.Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
4.Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.
5.Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
6.Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

7.Milk Booster kepada ibu2 yang menyusukan anak!



Selain itu ESP juga dijamin bersih dan selamat kerana ia NON GMO means diproses dengan air bukan daripada bahan kimia untuk mengekalkan kualitinya~

Jadi tunggu apa lagi..
Ingin kan kulit yang anjal dan sihat disamping mendapat bonus2 kebaikan yang lain?
Ayuh kita mulakan langkah dengan pengambilan supplement tambahan ESP Shaklee~
Insyallah mampu memberi maanfaat kepada pengguna!




Sebarang pertanyaan dan harga sila hubungi saya di nurulnadia_144@yahoo.com
PM/SMS/WhatsApp: 0134167522

Sesungguhnya segala yang baik itu datangnye dr Allah SWT :)

No comments:

Post a Comment