Sunday 25 November 2012

Joint Health Set Shaklee

Apa itu Sendi?
Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamentendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.
shaklee joint helath tablet

Sakit Sendi dan Ketidakselesaan

Namun semakin umur meningkat, tulang rawan akan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerap tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan pada sendi dan membataskan pergerakan seseorang.



Kini semua itu boleh diatasi dengan mengambil supplement Jointh Health Set daripada Shaklee


  • Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Bertindak sebagai kusyen ( (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan.
Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan  dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.
 

 

     Keistimewaan Joint Health Shaklee
  • Sentiasa selamat -berasaskan sayuran
  • Sentiasa berkesan- meningkatkan keselesaan sendi dalam 5hari
  • Sentiasa mesra alam - botol yang bebas BPA




Ayuh hadiahkan kepada yang ibu bapa atau insan tersayang~
Kesan boleh dilihat seawal 5 hari | based on Shaklee Clinical Research|


Jangan Biarkan Sakit Sendi Mengatasi aktiviti harian kita :)
 


Hubungi saya di 0134167522 or nurulnadia_144@yahoo.com


No comments:

Post a Comment