Friday 27 December 2013

Happy Aniversary Boyfie♥

Masih tak terlewat utk saya dedicate kan
Special post ni utk boyfie tersayang ♡

Happy 3rd Aniversary sayang!
Alhamdullilah rumah tangga kita masih rukun dan damai sehingga ke hari ini..
Semoga kebahagiaan sentiasa memihak kepada kita :)

Alkisah bermula pada malam 24thDec2013..
Tak pernah seumo hidup saya tido awal sebelum pukul 12am..
Tapi disebabkan nak berlakon pura2 tak ingat sanggup saya tglkan sume benda and masuk tido huuiii ..
Niat dihati sebenarnye tak nak menyusahkan encik boyfie..
Nanti kalau saya beria nak celebrate takut menyusahkan dia pulak utk membalas kembali event kami ni..
Kunun nak bls budi la kata org kui3


Then tgk incik Boyfie pon dah hanyut dialam mimpi entah sampai kemana.. Zimbabwe or Afrika gamaknye kih3.. saya pon dengan hati yang lapang mawu beradu..

Eh eh tetiba.. 1am siap dengan kek and lilin bagai dah ada depan mata saya.. adeii cek mamai lagi syg oii  hahaha..
Nyanyi nyanyi... tiup lilin and  potong kek gather..aduhai... touching!

You are so sweet!
Never change!
Dulu kini dan selamanye.. full of suprise 
I love u more & more♡


ALHAMDULLILAH YA Allah..
Kau kurniakan aku suami yang penyayang dan baik..
Anak yg sgt comel dan bijak..
Sebuah keluarga yang sempurna bagiku .


They complete me!
Thanks Allah diatas kebahagiaan ini...
Sebagai insan yang penuh dengan kekurangan salah dan silap.. bagiku ini sudah lebih dari yang selayaknye aku miliki..
Terima Kasih Allah ♥


♡ small family~ happily ever after 


No comments:

Post a Comment