Friday 27 December 2013

Susur Galur~ JUTAWAN!

Assalammualaikum Readers~

Syukur Ya Allah~ Saya masih bernafas dan diberi peluang menikmati hidup yang penuh warna warni~
Apa yg nak dicelotehkan hari ni~

okok~ Saya mahu bercerita mengenai susur galur~
Allahu! Alhamdullilah~ setahun yang lepas setiap hari saya berdoa semoga ditemukan dengan satu biz utk buat side income~ sedia maklum kos kehidupan masa kini terkadang kesempitan hidup turut terasa~

Bermula dengan SET B breastfeeding~ Tetiba eh eh terjatuh hati pulak nak join buat biz Shaklee~ :)
Seriously at first tak tawu pon yg biz ni MLM hahah! dasat tak >,<

Fokus hanya utk menjana side income.. KENAPA? sbb saya dah rasa kehebatan SHAKLEE!
Sungguh mmg terasa perbezaan BEFORE and AFTER and niat awal hanya ingin berkongsi kebaikan dengan saudara mara and kengkawan~

Syukur bulan pertama saja saya dah boleh rasa bonus 3angka~ SubhanaAllah~ Jadilah kan siapa nak bg RM 5++ :)

It keeps grow bergantung kepada usaha anda ~ semakin banyak anda memberi semakin besar pulangan anda~

Alhamdullilah~ dis month saya mahu dapatkan BONUS dengan 4 angka~ Sama dengan jumlah gaji hakiki saya sekarang ~ InshaAllah semakin hampiri TARGET :)

Anak2 biz semakin aktif mengorak langkah~ Tahniah "anak" mommy sekelian! Master to Be ok !

But~ Sebelum nak join mana2 group make sure kita yakin dengan LEADER tersebut~
Kenapa? Ya Rabbi.. Latelely ni banyak sgt terima PM entah dari susur galur yang mana mohon diberi tunjuk ajar.. aduhai kesian~ langsung tidak diberikan penjelasan dan bimbingan! TERKONTANG KANTING!

Maaf ye~ Special Guide saya hanya utk susur GALUR saya SAHAJA either Sideline or UPLINE~
Kenapa?? Sbb masing2 tak sama cr penyampaian and bimbingan~ Summore LEADER anda juga mendapat bonus LEADER ship dr SHAKLEE maka itu adalah tanggungjawabnye utk membimbing dan make over anda sehingga berjaya~ Kejar upline or leader memasing ye >,<

Sama juga kes dengan siPENJUAL and siPEMBELI~ banyak sgt terjadi kejadia touch n go saja!
Tiada bimbingan dan cara makan mahupon pantang larang yang diberikan kepada siCUSTOMER!
Ini mg worst!

Bukan sekali dua trima PM!
"Kak tolong ajar saya cr mkn boleh?"
"Kak saya dah bli supplement SHAKLEE tapi tak siapa ajar bila nak mkn"

Pengsan saya bila trima PM mcm ni~
Bkn sekali dua.. TAPI banyak KALI!

Saya tak tahu head and tail so story jadi penjang berjela nak kena tnya why you buy dis supplement, for what purpose, do you have any allergy and ect..

Pleaseee setiap customer Shaklee berhak mendapat consultation dari siPENJUAL..
so jangan silap cr orang ye~

Saya bg contoh~ Anda beli nasi kedai A then minta resipi dari Kedai B mmg tak patut la kan :)

Conclusion~ Jadilah pengguna yang bijak ^^

Nak cuba cr side Income :)
Jom PM saya~

__________
Your lovely Shaklee Independent Distributor

SMS|wa - 0134167522
nurulnadia - SID 908581 
COD- Pulau Pinang

No comments:

Post a Comment