Thursday 19 December 2013

PASSION vs DREAM~

What is your passion and how to tell when you have it?

When most people think about the idea of their passion, they typically think about if from the idea of a life purpose.
What is your passion?

Ok we cut it short~
PASSION merupakan satu keinginan yang berterusan bagi mencapai HAJAT dan IMPIAN kita~

SHAKLEE~
Yes it is my PASSION~
Why?
Becoz i can foresee successful journey with SHAKLEE~
And dengan SHAKLEE ia boleh membantu utk mengapai IMPIAN saya :)


DREAM?
Semua org ada dream aite?

1.MY FIRST AIM  --> WAHM
Work at HOME Mother~
Small Office Home Office

InsyaAllah bermimpi dan terus bermimpi :)


2. Menunaikan HAJI bersama keluarga tersayang

SubhanaAllah~ Terpegun kan!
Insha Allah saya akan kesana bersama keluarga tersayang~
Itu target saya!! Berusaha!



3. FINANCIAL Freedom

Wah ini yang utama~
Saya tak mahu ada hutang dengan sesiapa..
Tak kisah la PTPTN, Loan Rumah, Car, Personal loan dan ect..

Semuanye saya nak clearkan seawal mungkin!
Bersara awal dan bebas dr belenggu hutang piutang YEAAY! :)


Ni antara AIM dan TARGET saya utk dicapai dalam tempoh masa terdekat!
So this is my PUSH FACTOR!

Bila adanye PUSH FACTOR maka dengan itu PASSION saya dalam SHAKLEE turut bergerak seiring :)

Kita semua mempunyai potensi utk berjaya!
Kita kena cari gali dimana potensi dan peluang itu berada :)

Positive MindSet will lead to Positive Attitude ^^

Berubah la walau sedikit~
Berubah lah dari saat dan detik ini~

Salam Sayang
-Ibu Iman-



No comments:

Post a Comment