Friday 1 August 2014

♥Happy Eid 2014♥


Assalammualaikum
Salam Aidilfitri Semua :)

Alhamdullillah bertemu lagi kita dengan Syawal tahun ini..
Menjelma nya Syawal maka Berakhirlah Ramadhan kita..

Apakah kenangan Ramadhan anda?
Saya?
Sudah semestinya berbeza dengan tahun2 sebelum nya...
Alhamdullilah yang positif kita teruskan
Yang negatif kita tinggalkan :)

Peningkatan Usia Semakin Mematangkan saya...

Persiapan tahun ini sederhana sahaja..
Fokus utama semestinya anak teruna kami

Sesungguh dalam bergembira pasti terselit jua satu dua pengajaran dihari Lebaran
Tahun ini saya disajikan dengan kisah suka duka sahabat dan keluarga
Kisah mereka sedikit sebanyak memberikan impak dan pengajaran kepada saya..
Mengajar saya tentang ERTI BERSYUKUR
Sesungguhnya tidak semua bernasib baik seperti kita...
Jadi anda semua pon harus bersyukur dengan apa yang anda miliki hari ini :)

Okes tak mau cerita sedih2~
Jom telek gambar suka suki kami dihari lebaran..
Anyway Baru sedar Hari Raya Kedua tak de Snap any photo ponnnn
Menikmati sgt nikmat makan la tu heheh 




♥Ibu Iman

♥mommy dah kena tolak duduk belakang ~ Bos besar conquer sit depan (T__T) 




Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin 
Dari kami bertiga - Mr. Syaril, Ms Nurul Nadia, Syaril Junior- 

No comments:

Post a Comment