Monday 6 September 2010

no title~

Agak lama tidak menjenguk ke blog tersyg~
sudah berhabuk bersawang agaknyer ngee~
blogwalking pon da lama ditinggalkan haaiip..
kekangan masa dan waktu menyebabkan segala nyer terbatas wuwuw~
final year mmg sgt membusykan huk huk
but but but..
im so hepi becoz da tak lama da nak bes study yeppi~
semoga segala nyer berjalan dgn lancar..
tgl ag 3 ari umat islam nak menyambut hari kebesaran..
uwaaa how fast time flies huk huk~
sungguh sgt tidak terasa sebulan hampir berlalu..
dis year.. mungkin merupakan thn terakhir saya berpuasa dan beraya dgn status single..
okeh..
saya mengaku saya sgt sedih, touching sayu dan segala bagai...
uwaaaaaaa~
thn ni mmg agak dramatik okeh huk huk~
hanya skali saja saya berpeluang ker bazar ramadhan bersama incik tunang huk huk~
tu pon last saturday :(
masing2 busy n tak der masa nak g bazar wuwwu~
but saya stil bersyukur sbb kami msih slalu berbuka bersama :))
da tak mo sedih2..
kite tukar story ye hee..
okeh as usual.. every year saya akan dpt sepasang baju raya dr incik tunang.. okeh for dis year..



 i choose taa daaa~ kebaya nyonya with pario.. 

huh~ jenuh gak nak pkai pario ni adeeeeii..
but anyway.. tQ a lot for my beloved fiance for dis lovely baju raya hee~
tahun ni saya bercuti agak awal..
so sempat la juga bersahur n berbuka with my family hee~
my father as usual.. sentiasa mengutamakan selera saya dlm memilih juadah berbuka..
everyday my parents always ask me..
"yer nadia ari ni nak mkn apa"
"nak minum apa"
"nak kueh apa ari ni"
sebut kan apa saja..
saya pasti mendapatkan..
last week..
saya sgt teringin nak mkn my feveret aym golek..
my beloved ayh try to find  that aym golek kat sume pasar ramadhan.. semata-mata demi memenuhi hasrat saya..
ini membuatkan hati saya semakin sayu dan pilu ( emo kah?? ) ngee~
okeh saya sgt la touching..
same goes waktu nak bersahur..
sentiasa mementingkan keperluan saya..
ini menyebabkan saya rasa diri ini sgt disyangi mereka..
kdg2 terlintas dipikiran saya..
mampukah incik tunang menjaga saya
sebaik ayh menjaga saya..
tp jwpn ini pula yg diberikan oleh incik tunang
"bkn ker after kiter nikah syg yg ptt jaga b" adeeeii~
mmg tak memenuhi kriteria kehendak soklan lgsg..  dush3!!~ :))
okeh2 got to go..
almost 5.15pm..
eden mawu kedapur..
menjeguk menu berbuka ari ini yippie2 =p
anyway~ selamat berbuka semua =)

No comments:

Post a Comment