Sunday 12 September 2010

-2 Syawal (Episode 2)-


Hello Everyone..
Wah3x lately ni saya agak rajin mengupadate ceritera2 terkini di sini yer..
almaklumlah cuti2 ni..
so inilah kerja saya mengisi masa2 terluang ngee~
Last nite..
Incik Tunang dgn gagah dan perkasa nyer berusaha memujuk saya
untk menonton midnite muvie PIRANHA~
pdahal DIA mungkin da tak larat dgr TEMAN asek membebel nak tgk muvie ni hahaha~
bila tgk thriller PIRANHA ni dlm tV segala hormon didlm badan sgt melonjak utk menonton movie ini okeh ngee :)
so smlm bersamaan 2 Syawal = Our Aniversary
so si dia pon berusaha mencari tiket ini..
so sprt biasa,
kami akan menggunakan segala kemudahan yg ada
iaitu dgn BOOKING tiket secara Online~
senang dan cpt OKEH!! =p
mula2 perancangan asal nak tgk kat GSC Quensbay..
But tiket da full then terpaksa beralih ker CATHAY CINEPLEX kat Prangin Mall~
tp saya tak kesah.. 
asalkan dpt tgk citer ni heee~
waa sgt excited okeh!!~ :)
and Movie ini sgt2 la best !!~
i give 4 stars **** okeh~
mujur la Incik Tunang pon suke tgk cite ni fuuhhh~
legaa teman ngee~
Kalu tidak sure dia membebel pot pet pot pet ahahah~




after da selesai tgk muvie Piranha kitaowg trus gerak nak balik~
ondaway nak balik si dia singgah Mcd kat Greenland..
Then saya tnya 
s:"aik b lapa ag ker"
b: "tak la"
s: "so napa msk mcd"
b: "nak blnja syg ice-cream"
sigh* mana la saya tak gemuk adeeeii :)
bila nak ckp tak mo tu..
mulut ni trus jd berat ahahaha~
but Mcd Greenland at that time sgt2 la pack..
beratur jgn ckp la pnjg berjela..
nak g drive thru pon sgt pnjg
haiishh tgh2 mlm pon masih ramai ag manusia ni mkn mc D ngee =)
so kami beralih pula kat Mcd Usm
kat McD sana pon agak ramai..
but kali ni Incik Tunang sgp beratur pnjg semata2 nak dpt kan ice cream utk saya...
waaaa~ sgt terharu yer hee :))
beratur punya lama semata2 utk 2 cone sunday only..
mmg sgt tidak berbaloi kan kan kan
ahahahah~
tp nak wat mcm mana
mlm tu saya sgt la mengidam nak mkn ice cream ni keh keh keh~



so after da beli ice cream ni.. 
saya pon apa lg ngap la ice cream ni heee
sedang enak melayan keenakan ice cream ni..
tadaaa~ 
Incik Tunang tonyoh ice cream dia dekat pipi saya..
OKEH GREAT sgt b oitttt~
huhhhhhhhhh~ mmg sgt angin!!~
but saya tak leh nak bls balik sbb dia tgh driving
saya tkt kang dok men2 calit2 ice cream terbabas plak keta tuh haiip~
haiiisshh~
alasan dia..
geram tgk saya fokus sgt mkn ice cream tu ahaha
mengong punya incik tunang...
nasib la dia ni tunang saya..
kalu tak mmg saya siku dia ni hahaha~
tp tak per okeh!!~
u will get back what u have done to me yer syg..
tguu la ngee :)
but that nite kami mmg sgt hepi..
waaa terasa mcm time mula2 kapel dulu
mlm tu kami asek crita kesah-kesah kami sewaktu diawal perkenalan hee
wahh malu2 gitu ahakzzz 
spnjg perjlanan balik tu incik tunang asek pot pet pot pet jer~
tp saya suke..
sebab waktu mula2 kenal dia dulu
dia sgt la pendiam n pemalu
but kini tidak ag kih kih kih~
malah kini dia lagi la noty dr saya haiisshh ;)
but im very hepi with HIM
DIA ANUGERAH TERINDAH UNTUK SAYA
TERIMAKASIH YA ALLAH DIATAS KURNIAN TERINDAH INI~

2 comments:

  1. sweetnye tonyohtonyoh eskrim~ huhu.. May happiness accompany u through ur way. InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. ahaha~ thanx afi~may happiness accompany u too :)

    ReplyDelete