Saturday 2 October 2010

Berjauh Hati~

current mood: BERJAUH HATI

First of all..
Saya sudah kembali sehat!!~ alhamdullilah :)
Terima kasih Ya Allah kerana memberi kembali kesihatan yg baek ini kepada ku~
Saya boleh kembali mencoretkan patah2 perkataan disini~
hampir seminggu saya demam :(
bermula dr isnin hingga la smalam~
dan hari ini saya rasa semakin pulih hee~
Thanks kepada Incik Tunang~
Sbb menjmpt saya di USM dan membawa saya ke KLINIK~ sgt menghargainya :))
Kalu boleh saya da tak mo demam2 ag huk huk~
tak tertanggung rasanya demam hari isnin smpai ari khamis hari tu wuuuu~
Kepala sgt2 berat~ dok kat bilik asek tido memanjang dan sume keja lgsg tak jalan~:(
Thanks kepada mereka yg mengambil berat kepada saya :)
Thanks ain~ sbb sudi nak bw Nadia pg ke KLINIK~
bkn tak mau pg.. tp tak mau sshkan ain heee :)

kembali kepada Tajuk Entry~
Berjauh Hati??
mengapakah??
saya berjauh hati kepada mereka2 ini..
: MEREKA yg bila ssh br nak ingat kwn2
: bila senang hilang ntah kemana~ huhhhh!~
:MEREKA yg tak reti menghargai apa itu SAHABAT!!~
:MEREKA yg sgt mementingkan kepentingan diri MEREKA SENDIRI!!~
:MEREKA yg sgt suka BERLAKON!!~ i Hate Hipokrit!!~

Tapi saya bersyukur~

PERTAMA:
kerana disaat ini saya msih ada mereka yg layak di beri STATUS sbg SAHABAT SEJATI
kerana mereka ada bila SAYA perlukan mereka!!~
KERANA mereka TIDAK pndai berlakon!!~
dan MEREKA menjadi DIRI MEREKA sendiri!!~ :))

KEDUA:
Saya ada dia~ DIA yg sentiasa menyokong saya~
DIA yg sentiasa disyangi sume~
DIA yg sentiasa membuatkan saya rasa selesa~ :)


nota kaki I:
They don't deserve to LIVE & wont let others to LIVE too... So, just press the "PASS" button on them & get our life even more meaningful, with or without them ( kata2 smgta yg diberi oleh En Jamel  :)) )

No comments:

Post a Comment