Wednesday 27 October 2010

La Tahzan~



highly recommended! u'd treasure how wonderful ur life is, u'd cherish and u'd find there's no reason to feel sad!

buku ini membuat kita kembali  tersenyum dan menjadi lebih yakin lagi, 

before dis saya mengaku~ 
saya amat mudah merasa deperessed dan tertekan 
keadaan ini semakin kritikal semenjak saya msk ke USM wuuu~
tugasan,lab report,quiz dan test yg tidak putus membuatkan jiwa saya tersgt leteh huuu :(
rasanya penat study dan menyiapkan segala benda alah tu tak abes ag tup2 da final hohoh~
kdg2 tak sedar pon tup tup tgl seminggu ag nak stdy week..
ahahah kritikal kan~
busy menggalahkan PM keh keh keh
so that if i got a small prob je da bley wat kan saya menjadi tersangat down
tp mujur saya masih ada mereka yg sgt SUPPORTIVE hee
mereka yg sentiasa memberikan kata2 perangsang kepada saya
Thanx goes to My Parents + Incik Tunang
tanpa kalian saya tidak mungkin berada disini :))
selain itu buku ini juga merupakan salah satu pembakar semangat saya okeh!!~
sgt2 memotivasikan~ :))
so kengkawan apa lagi jum jum jum~
cuba2 la belek buku ni ye~
selamat mencuba :))



Bila kita di timpa masalah... La Tahzan
Kerana setiap masalah mesti ada penyelesaian.

Bila tiba di jalan buntu... La Tahzan
Kerana setiap jalan buntu pasti ada jalan keluar.

Bila kita hampir putus asa... La Tahzan
Kerana setiap usaha kita tidak sia-sia, pasti ada balasannya.

Bila kita susah... La Tahzan
Tuhan hanya menguji, pasti ada hikmahnya.

Bila tidak temui apa yang di cari... La Tahzan
Perbaiki cara mencari, ada silapnya dan jangan lupa teruskan mencari.

Bila kita berseorangan, La Tahzan
Kerana kita tidak pernah bersendiri, Tuhan ada dekat dengan kita lebih dekat dari nadi di lehermu...

Bila dicurangi cinta sesama insan, La Tahzan
Ada insan yang lebih baik disediakan Tuhan untukmu.

Bila langsung tidak temui cinta di dunia, La Tahzan
Pasanganmu dijanjikan dan menunggumu di syurga.

Jadi jangan bersedih~
La Tahzan...

Semua yang berlaku pasti ada hikmah~


jangan bersedih ya =)
one minute u decide to feel sad, u've lost a minute of happiness... 



No comments:

Post a Comment