Tuesday 5 October 2010

:Stress!!~

Sapa stress plis raise ur hand!!~~ 
ha cpt mengaku wuuuu~ :(
tipu kalu tak mo kwn huhhhh!~
ya ya~
saya angkat tgn!!~ 
da angkat sgt tinggi nih!!~
uwaaa saya sgt2 teramat amat stress!!~
kenapa keja tak abes2 nih huk huk huk~
last week sblm balik umah rasanya saya da setel kan separuh keja2 tu sume..
tp kenapa dis week dpt ag esement..
cikgu cikgi... tolong la phm..
kami da nak exam uwaaa~
kalu esement asek menimbun tak surut2 bila nye kami mawu blaja...
:((
tido pon da tak tenang~ asek pk keja yg tak siap huk huk huk ( tipuu jer... asl letak kepala trus hanyut ahaha)

last week saya sesaja mengada minta incik tunang bw pg cameron ahaha~
ala balik ari jer pon keh keh keh~
saja mencuba nasib!!~
w'pon tawu peratusan teramat rendah ahahah~

B - yang sabar eh... ag 2 bulan je kita berkorban berjimat eh.. pas ni nak p mana pon tak pe :)
     come on syg!!~ smgt2 heeeuuu~
saya- :( (dlm hati: daa agak da huk huk huk )

tp honestly!!~ saya sgt mawu kesana uwaaaa~ 


-saya nak bersantai2 di TEA BOH smbil minum2 waaa sgt besh!! :) -

-saya juga sgt teringin nak mkn strawberi cokelat-


-dan yg pasti setiap kali kesana saya akan dpt fresh flower yippie-

jadi sume perkara2 diatas skit sbyk dpt membuatkan saya lupa seketika tekanan saya disini :)


nota kaki I :  cuba untk bersabar :) sabar kan separuh dr iman kwn2 =)

No comments:

Post a Comment