Friday 8 October 2010

Fast Update!!~



Wooooo~ Saya da gemuk kah???
My Gud Frenx cik Shera and Cik Ekin sila Jwb!!~ ahaahhaha
okok next week saya akan bertanyakan kepada mereka!!
kerana mereka sgt jujur menberi jwpan heeehuuuu~
act td saya ngah siap2 nak balik umah..
and saya pkai suar jeans yg saya beli time raya..
for ur info suar jeans ni saya tak pernah pkai ag.. ni br first time nak pkai ahahaha~
kesian kan??
tak da masa nak pkai suar ni..
relevankah jwpn ini??
sila ckp YA okeh!! hohoho~
and saya sgt terkjt sbb suar ni sgt2 seksa mawu dipkai kan huarggghh!!~
dulu time g fitting room senang je nak pkai..
tp kenapa skung da jd cengginiiiiii!!~ OMG..
saya da smkin gem!!~
kalu benar saya teramat la SUKA ahahah~
pelik kan..
dunia- dunia ahahaha
okok~ harus menyiapkan diri secomel dan sewangi yg mungkin..
sebentar ag incik tunang akan dtg menjemput utk pulang ke teratak bonda :))
got to go NOW~
readers: Enjoy ur wiken yaa
peace no war =)

No comments:

Post a Comment