Wednesday 5 January 2011

✿Happiness is the best medicine✿

Selamat Tenghari Semua (◠‿◠)

Today 6 Jan 2011~
Masih Tak terlewatkah untuk saya mengucap kan Selamat Tahun Baru Kepada Semua kikiki~
A'ah tak kira nak juga wish~ Hepi New Year semua =)
Bila msk tahun baru je pasti semua akan berckp pasal AZAM~
Sana sini org dok sebuk ckp pasal azam tahun baru~
Tercapaikah azam tahun lepas kalian semua~ harap2 tercapai la yee >,<
Azam saya?
Alhamdullilh ada juga yg tercapai~ walaupun tak kesemuanya yee =)

Tahun Baru Azam Baru Status Baru Phamily Baru~
Hahaha~ Im very Happy!!~ yeayy alhamdullilah~
Semoga Kebahagian Ini berkekalan selalu~

Kebahagian ini semakin bertambah2 bila saya dapat tahu dis sem~
Which is My Last sem for dis year cuma ada 3 ari kelas je~
waaaa melompat2 bahagia okeh ahaha~
3 hari je kelas dan 4 ari cuti!!~
Bg student seperti saya ini merupakan peluang yg amat dinanti-nantikan kih3
setelah 3 tahun setengah di USM terchenta~
berhempas pulas demi mengengam segulung Ijazah ~
bersengkang mata menyiapkan segala bagai esement~
akhirnya dis sem kami dpt gak mempunyai waktu2 utk bersuka suki ngeeee~

Okok~ Masa untuk berblogging sudah tamat~
sekarang masa utk menelaah final project saya pula yee~
Jumpa lagi~

Nota Kaki: I remember hearing in a talk that the more we express our gratitude to Allah for our blessings, the more he will bring to our mind other blessings. The more we are aware of to be grateful for, the happier we become."


No comments:

Post a Comment