Wednesday 26 January 2011

:: It has been a Month Now :) ::

How fast time flies~
Sedar2 da sebulan kami melalui kehidupan yg baru ini~
Masih Terasa kepenantan dan kebahagian saat2 indah itu heee :)
Dan semenjak kawen ni~ saya juga agak kurang mengupdate ceritera-ceritera terkini~
Kekangan masa kah yg menjadi punca~ ngeee >,<
nak kata saya busy sgt pon idak juga~
nak kata tak busy pon tak juga haiiipp~


The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart. 


Hahah jiwang tak saya~
ggggrrrr >,<
Tapi itu yg saya rasa dan lalui ketika ini  *senyum* :))
Alhamdullilah wat masa skrg ni~

Layanan Incik Suami terhadap saya mmg TERBAEK~
suara kan apa saja~
Si dia pasti berusaha mencari nye~
Even saya ckp saya lapa tgh2 mlm pon Si dia sgup keluar mencari something utk saya~
Baek kan Incik Suami kikh3~
Okey reader out there sila jgn termuntah okeh ahaahah~
sbb saya mmg sayang Suami saya kih3~
Saya syg suami saya sbb dia sgt baek dan sempurna bagi saya~
*mood terjiwang seketika ngeee >,< *

Oleh itu saya sgt berharap dan berdoa semoga ikatan kami ini berkekalan~
Biar sampai syurga :)
Kerana diSyurga nanti saya tetap mawu kan Si dia sbgai Suami saya :))

Okok~ kang jiwang lebeh2 ramai plak yg loya tekak ngeee~
Now kita tukar cerita yg laen pulak oqeh =)
Lately ni ramai kemain dok tnya saya mcm mana perasaan selepas kwen ahahah~
Mcm2 soklan la yg saya terima~
Sometime its look very funny okeh heee~
*Blushing* jgn dok kata laa itu sudah pasti haaiish~ =)
Mungkin umur kita pon da menginjak kealam dewasa
DEWASA ker?? *dush2*
so masing2 da punyai rasa utk berumah tangga hee~
Disini hanya satu saja yg saya bley ckp kan~
Kebahagian selepas kwen itu sgt indah dan tak sama langsung seperti dialam berchenta okeh!!~
Kalu nak rasa~ cepat2 kwen ye sahabat2 ke sekalian kih3~
Semoga Kebahagian menjadi milik kita semua =)
AMIN =)














No comments:

Post a Comment