Tuesday 4 January 2011

CIK --> PUAN

Salam everyone~
Diam tak diam da sebelas ari saya sudah bertukar status ngee~
Alhamdullilah~ Tercapai sudah hajat dan impian kami :)
Berbagai pekara berlaku sepanjang detik2 indah itu~
ada suka dan ada duka~
tapi biarlah hanya saya dan si dia yg mengetahui hee~
pada saya perkara2 yg menduka kan hati saya itu sedikit pon tidak menjejaskan perasaan saya~
Ini kerana menjadi Isteri Si dia Merupakan Perkara Terindah dlm Hidup saya~
Oleh itu saya tidak akan membiarkan mereka2 yg mcm **** itu merosakan mud saya :)
Bak kata teman2 sejati saya~ smile Nadia :) ini adalah hari bahagia kamu!!~
Oleh itu anggap saja mereka2 yg **** itu mcm kucing2 yg kelaparan saja hee :)
And i will make sure mereka2 yg mcm **** itu akan menerima balasan nye kembali!!~
bkn niat membalas dendam dihati, tp sekadar memberi pengajaran supaya menghormati org laen juga!!~

okok namau moody2~ tukar story len naa~
majlis kami berlangsung 3 hari 3 mlm berturut2..
waa terlaksana bagai yg diidam2 kan hahahah~
okeh mmg teramat penat ggggrrr~
tp syukur kehadrat Illahi~
kerana saya dikurniakan sanak saudara dan teman2 yg sgt teramat rajin membantu saya dan keluarga sepanjang detik2 indah itu :) terima kasih sume =)
hanya allah yg mampu membls jasa kalian =)

Terimakasih sahabat handai rakan taulan dan sanak saudara yg sudi dtg beramai2 ke majlis saya~
Terimakasih juga diatas hadiah2 yg diberikan~
Kami sgt2 menghargainya!!~ TERIMA KASIH SEMUA!! =)


Photobucket
-menanti saat-saat indah itu =) -

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

P/s: Next Picture will continue later :)

No comments:

Post a Comment