Sunday 29 May 2011

*syaril junior*


Alhamdullilah~
Syukur syukur syukur Ya Allah~
Diatas rezeki yg tidak diduga ini
Alhamdullilah~
Doctor telah mengesahkan saya Mengandung~
Alhamdullilah~
sudah 6 Minggu nyawa ini berada didlm rahim saya :))
sungguh kami suami isteri sgt2 tidak menduga akan menerima Khabar baek sebegini :)

Khamis yg lalu~
Niat dihati hanya sekadar ingin menemani Incik Suami Ke Klinik~
tp disebabkan saya asek mengalami sakit perut yg teramat selama 4-5 hari kebelakangan ni~
Lalu Incik Suami terus memaksa saya untuk g check up skali~
Lalu Doctor pon mengesahkan saya bkn mengalami sakit perut biasa~
taaadaaa Im Pregnant!! :)

comel kan =))


3-4 Kali juga laa saya tnya doctor..
mmg sgt2 tidak percaya okeh!! =)

Doc are u really sure?
really im positive pregnant?

Yes you are..
See~ positive,, u have two lines
its means u are pregnant puan Nurul
congratulations!!

Ya Allah!!~




-Pregnancy Test HCG-

home-pregnancy-test

Doctor tersebut menggunakan pregnancy test HCG utk menguji Urine saya~
sekejap saja da dpt result~
Act sakit perut saya adalah disebabkan saya mempunyai masalah urine kotor..
plus 2-3 ari sblm ni saya ada tersilap mkn
saya  terminum air tebu and mkn nenas skit!!
sumpah saya btul2 tak duga saya akan pregnant!!
rasa sgt bersalah :((
Quite worried~
sbb slalunye urine kotor ni ada masalah berkaitan buah pinggang~
plus saya juga tkt mengalami keguguran
wuuwuwuu~ Nauzubillah minta2 dijauhkan wuuu :(
tp after da tnya mak,mama,makcik2,sepupu-sepapat~
diowang ckp utk ibu mengandung urine kotor kadang2 normal bg sesetengah org..
mungkin ragam org mengandung sulong kot huk3
semoga baby dan saya dlm keadaan sehat sentiasa~
Doakan kami yee :)

To be continue.....

No comments:

Post a Comment