Monday 16 May 2011

❣unofficially graduated❣

Alhamdullilah~
Setinggi kesyukuran dipanjatkan kehadrat Illahi
Akhirnya saya telah selamat menamatkan pengajian saya di USM Kampus Kejuruteraan~
Tiada kata mampu dilafazkan~
Deraian Air mata mengiringi perpisahan kami~
Gembira~ Of course all of us gembira menantikan detik2 ini~
Penat lelah kami akhirnya sampai sudah ke penghujungnya~
Namun itu juga bermakna bahawa saat-saat perpisahan akan terjadi jua~
4 thn disini~
mengukir gelak tawa, tangisan dan sebagainya bersama~
Bahu teman2 seperjuangan dijadikan tempat utk kami bersandar~
Saling memberi semangat~ saling berpaut~ saling membantu~
ini manjadikan hbgn kami bertambh erat dari hari ke hari~
4 thn di sini~ bkn lah merupakan satu masa yg singkat~
pelbagai perkara dikongsi dan dipelajari bersama
maka mustahil lah kami dapat menerima perpisahan ini dgn hati yg gembira~
saya sendiri menangis sepanjang perjalanan balik dr USM sehingga ke Penang~
Sedih~
Kerana entah bila lagi kami akan bertemu~
Hari Graduation Day pon tak menjaminkan yg kami akan dpt gather bersama2 lg~
Sedia maklum~ suasana yg agak sibuk waktu hari tersebut memungkin kesempatan utk kami melepak2 bersama agak tipis :(
tp saya sgt berharap yg saya masih dpt ketemu sama mereka2 semua :)


  ❥ sayang2 ku ❥




❥ Kami bersahabat tak kira bangsa dan agama ❥


❥ my coursemet❥


-semoga kalian semua berjaya dunia dan akhirat-
-semoga ketemu lagi-

❥ I LOVE USM ❥
Thanks USM!!

No comments:

Post a Comment