Monday 15 September 2014

::Shaklee dan Side Income::

Assalammualaikum Semua :)

Happy Holiday!
Apa plan anda hari ni?
Saya berehat santai di rumah saja.. Memandangkan anak teruna masih dalam proses utk sembuh :)

Sharing Experience~

Recently saya kerap terima PM bertanyakan soalan-soalan personal..
OMG! Dik non oiii.. Tak segan ke kau nak tanya pelbagai soalan2 personal pada ahkak..
Tak manis kot..

Berapa Gaji Akak
Berapa Income Shaklee Akk dapat
Rumah beli ke sewa
Kereta dah ada ke

Ya Rabbi dik!
Saya kira mereka yang ajukan saya soalan sebegini rupanya masih tidak matang lagi ye..

Yes! Saya berbiz Shaklee :)
Proudly to Say! Saya mmg addicted dengan biz Shaklee...
Tapi menarik orang sertai kami berdasarkan prinsip $$$$ itu bukan lah konsep kami.
MAAF!

Yes! Saya akui Bonus kepok2 adalah target kita setiap bulan...
Tapi tak kan lah nak tarik orang sertai Empire kita asek nak bercerita duit duit duit dan duit..
Tak manis pada saya...

Saya lebih gemar menggunakan konsep :
U-use
S-share
B-build


Saya gunakan dan amalkan product Shaklee
Saya share kebaikan yang saya rasakan dengan Shaklee
dan....
Saya bina Empire saya melalui medium sharing secara On/Offline

Itu sahaja konsep yang saya amalkan~
Allhamdullilah...Saya masih berusaha mendidik 2 and 3 level dibawah saya utk grow big and big and deep! Jangan ditanya pulak berapa puluh, ratus or ribu downline akak.. Malas sudah nak kira >,<

InshaAllah saya yakin, jika kita berteraskan alasan dan prinsip yang kukuh utk berbiz Shaklee, maka kita tak akan mudah jatuh tersungkur satu hari nanti..

Yes! Benar!!!
Dengan Shaklee anda boleh jana pendapatan even 2,3,4, 5 or 6 angka.
Dengar ye akak ulang 2,3,4,5 or 6 angka RM$$$$
Syarat Wajib haruslah kental!

Itu aja..
Yang len kita akan sama2 belajar dan learn together.
InshaAllah saya berserta Para Masters yang lain sedia membimbing anda.

Tapi kalau setakat hot-hot ciken dance.. hentikan lah dik non oii...
Kalau mind set dah set awal.. saya join Shaklee ni next month dapat 4 angka! MIMPI la ekau..

Yes anda boleh realisasikan IMPIAN itu tapi dengan SYARAT Rajin.
Bukan berpeluk tubuh dan rasakan DUIT akan jatuh dari langgit

Saya Warning Awal2 ye..
Kalau setakat baru Share 10-20 kali kat FB, dah tu kelam kabut tanya kenapa aku tak de sale.. kenapa aku punya post tak de orang like.. Phew.. Bernanah telinga ahkak dengar dik...
Adik balik rumah.. rest and reset MINDA kembali...

Kamon! Bila kita tanam benih tak kan nak harap seminggu dah dpt hasil.. Sobbb baaa roooo~ Sabar!
Biz kita amik masa utk grow dan matang...
Kalau anda sabar.. Maka hasilnya MANIS.
But if tak sabar maka terjun lah dengan labu-labunya kedalam sungai..

Ok! Tak nak bebel banyak2 nanti kedut muka ahkak >,<

Sebelum tu jom kita telan B-Complex and Vita-Lea utk Boost ENERGY for today!

Have A nice Day Peep!


Nota Kaki:
Intrested Nak Join Empire Ahkak~
Interested Nak rasakan sentuhan Ahkak~

Meh Whatsapp Sekarang. Tapi ingat hanya yang kental dan tabah sahaja diperlukan..

0134167522: nurulnadia


::mommy Iman mmg garang, Tapi Mommy garang bertempat >,<:: p="">
Dare To Change??
Ask Yourself!


xoxo
~Ibu Iman~




2 comments:

  1. U.S.B konsep... proud to be shakleean kan nad... hihi

    ReplyDelete
  2. liza!! nak follow juga hehehe... yup! proud to be shakleean hehehe:)

    ReplyDelete