Sunday 7 November 2010

❤Fanatik❤


Hye everyone~
waa fanatik yaa~
apa yg difanatikkan tuh??
ahahah tadaaa~ sila lihat gmbr dibawah..
hahaha~
sungguh saya sgt tidak tawu mengapa skrg saya semakin bertmbh suka kepada si ZULHUZAIMY nih ahaha
Incik Tunang da tarik muka ketat aahahha~
nak kata si zul ni baek sgt pon idak juga..
tp saya suka sama dia~
okeh admit!!~
saya angau ahahha~
but with NO REASON okeh!!~ :)

-sgt sweet bila tersenyum okeh!!~ :)) -


-gggrrr HENSEM!!~

-FIRAS ALI-

-❤-

-lakonan beliau mmg sgt la mantap okeh-


-melt- keh3 =)

dari formal kepada kasual~
bertukar pula kepada ranggi~
semuanya sedap dipandang pada mata saya
ggrrr~ meltttt Zasss ahahaha~

background desktop kini telah bertukar~
gmbr incik tunang tidak lagi disitu~
kini diambil alih oleh si Zul Huzaimy~
Incik Tunang sila bersbr okeh ahahah~

nota kaki I : tido pon mimpikan dia~ ahahha kritikal kah saya grrrrr~ >,<

No comments:

Post a Comment