Tuesday 30 November 2010

-Privacy-



Bila Privacy Sudah diganggu~
Hati Mula merasa tidak keruan~
Hendak diluah takut ada yg terasa~
Makin di pendam Makin Terasa wuuu~

Pernahkah anda mengalami situasi sedemikian??
Saya?
Hurm~ Sometime privacy diri saya agak terganggu~
Tp disini saya mls mawu membuat any statement~
Kerana saya takut si empuya diri mungkin tidak sedar bahawa dia telah melanggar batas2 privacy saya
*think positive okeh* smile :))

Privacy? apa kah itu privacy?
Okeh tonite saya agak mls mawu mengunakan enjin carian Uncle GOOGLE
so sila Google sendiri ye teman2 sekalian ngee~

1) Laptop
2)Handphone
3)Surat
4) Ect~

Perkara diatas mungkin sering kali terjadi kepada kita~

Tp satu perkara yg saya mawu kongsikan mlm ni adalah mengenai kebebasan BLOGGER2 utk bersuara dan privacy mereka~
Baru2 ni saya ada jumpa mengenai blogger2 yg sering bertelingkah dah kutuk mengutuk sesama mereka~
Sometime pelbagai perkara yg mawu mereka kongsikan bersama disini diruang *Blog* ini~
Mungkin pada mereka, tiada salahnya utk berkongsi kegembiraan, kesedihan dan segala bagainya disini~
Tp yg saya musykilnya~ setengah individu yg bersuara dan meluahkan rasa tidak puas ati dan segala bagainya~ Ohhh~ come on..
Itu adalah hak mereka, ruang catatan persendirian mereka~
Pada saya selagi tidak melanggar batas2 nya itu tidak menjadi satu kesalahan~
Jik anda tidak suka, why not u just click kat tanda *X* kat bahagian ats tu..
ataw pon dlm bahasa mudah, just ttp saja window blog itu..
easy rite :)

-Oleh itu mlm ini marilah kita bersama2 belajar menghormati Privacy org laen-

nota kaki: 12.13 am already~ perut sudah semakin rancak bernyanyi gggrrr~
Jum yuk kita g cr nasi goreng daging merah ahaha *sigh*

No comments:

Post a Comment