Sunday 14 November 2010

*i will always be ur side baby (T___T)

Me: Baby suka tak akak nak kawen ngan abg syaril? =)
Baby: baby suka tapi baby pon tak suka jugak =(
Me: La kejap suke kejap tak suke???
Baby: Baby suka abg syaril kawen ngan akak sbb abg syaril baek, tp baby tak suka akak kawen sbb nnt akak da tak balik umah (T___T), nnt baby rindu akak mcm mana?

Ok, air mata saya terus menitis dgn lajunya =(
Yup, kami mmg sgt teramat2 rapat ( haa amik kau tak tawu mcm mana nak describe rapatnye kami ngee)
Even she only 8 years old, but i can cry together with her =)
She's very understanding person okeh~
Bila saya tnya balik.


Me: Baby kenapa nangis?
Baby: Da akak nangis, so baby nangis la skali.. sedeh tgk akak nangis


see.. how sweet she is huuu~
even saya tawu sometimes dia tak phm pon dgn masalah yg saya crita pd dia..
tp dia keep terhangguk2 kepala tu
seolah2 dia sgt memahami nyaa =)
stakat budak yg berusia 8 thn apa lah sgt yg dia phm erti kehidupan..
tp atleast after share my problem with her, saya rasa sedikit release..
sungguh tak tipu okeh~
because.. after da puas nangis2 or story telling with her~
she always do something yg gila2 and boleh wat saya kembali ketawa kih kih kih~
itulah special nya dia =)

and for my dearest sister~
I'll always be ur side~
ALWAYS okeh~
and u re the one that I really love.. ( abg syaril jth numb 2 okeh kih kih kih)
no need to worry, kita kan da wat perjanjian~ =)
Insyallah akak akan pegang janji tu syg~
Even akak da kawen, akak tak pernah lupa tanggungjawab akak pd adik2 akak ye syg~
Status Isteri bkn penyebab akak semakin menjauh dgn kalian~
Akak tetap Kakak Korang smpai bila2~


-Love-

-my love+soul+heart-

-dia mmg begitu sengal =) -

-dia sgt chumel :) -

Nota Kaki: da tak ley karang panjang2~ takut kang banjir plak bilik ni wuuuuu~ =(

No comments:

Post a Comment