Tuesday 23 November 2010

:kekasih ku seru:

Salam and Hye Everyone~
waa apa yg kuseru itu??
kekasih ku?? ahaha~
act rite now saya tgh menyeru semangat kerajinan saya ini ngee~
25/11/2010 9am~ at dewan utama USM kampus kejuruteraan
shuld be my last paper berlangsung disana huuu~
honestly~
saya tak tawu kenapa for my last paper ni lgsg tak da smangat haiiip~
gap for dis paper sgt banyak~
almost 9 days..
tp saya sgt la malas utk menelaah~ adeiii *dush2*

tak dinafikan~ kebelangkangan ini saya agak sibuk~
sibuk membantu bonda mengemas kini keadaan rumah~
sibuk merancang itu ini bg menyempurnakan my BIG DAY~
plus sibuk mencari brg2 keperluan yg msih perlu ditokok tmbah~
sibuk memikirkan final year project~
cuma satu yg saya harap kan~
semoga saya dapat melalui detik-detik indah ini dengan sempurna~

Ya Allah Ya Tuhan ku~
Jauhkan la aku dari perasaan resah gelisah dan kucar kacir ini~
Berikan Aku Kekuatan Menghadapi semua ini dengan Senyuman :))


Yukkk~ Jom Study Yukkk~ :)

Clipart Illustration of a Yellow Emoticon Face With Bubbles, Grinning With A Giant Toothy Smile

No comments:

Post a Comment