Sunday 7 November 2010

*new frenz*

Salam and selamat sejahtera everyone~
dis 3 days saya terpaksa bgn seawal mungkin wuuu~
reason: terpaksa menyiapkan lesen yg da tertangguh selama setahun lebeh huk huk huk~
kekangan masa menjadi punca tertangguhnya pengambilan lesen wuuu~
so dis sem, saya terpaksa mencuri masa study week utk menunaikan tanggungjwb itu~
terbaek oqeh(◑‿◐)
da nama pon study week~ sure saya sentiasa berjg malam utk mengkhatamkan segala nota2 utk sem ini huuu~
so bila nak bgn pagi mmg la teramat liat ngeee~ @-@
tapi tak pe~ 3 days only hee (◑‿◐)
alkisahnye bermula~

Location: Driving school~
sambil menunggu turn msih sempat saya menyelak2 nota yg dibwa~ (debaran final exam punya psl saya menjadi serajin ini ahaha)
tetiba rasa bahu ini mcm dicuit~

emi: awk tgh tunggu turn ye? (sambil tersenyum)
me: a'ah~ tgh tunggu turn 
emi: bila test?
me: esok.. nerbes ni hee :))
emi: sama la kita eh :))



dan seterus2nya~ bermula dr situ kami menjadi rapat heee~
finally saya tidak ag berasa alone utk menyiapkan lesen itu~ kerana saya sudah punya sorang teman kikik
so dr pg smpai tengah ari kami bersama~ mkn bersama, belajar lesen sesama dan sebagainya :))
okeh sila mengaku~ segala aturan semestinya sudah lama terlupa~
reason: saya dgr ceramah sudah begitu lama wuuu
mujur ada cikgu cikgi dan rakan yg sgt membantu :))
selama beberapa hari disana~
sikit sebanyak saya juga telah mengetahui latar belakang teman baru saya~
apa pon yg saya bley katakan~ dia banyak membuatkan saya ketawa, kerana dia sgt la kelakar..
dan saya senang berkwn bersama beliau :))

the most important part yg saya tak bley lupakan ialah~
before kami berpisah, sempat ag dia meminta numb phone saya..
and dia berharap persahabatan kami tidak terputus disini saja..
how sweet she is, right?
sungguh2 nya saya sgt tidak menyangka tindakan yg diambil beliau itu~
before dis mmg saya ada juga mendapat beberapa kenalan baru bila saya menyertai sesuatu event,
but with EMI, its quite different oqeh~

anyway~ all da best EMI for ur test tomorow~
parking baek2 oqeh :))
Insyallah everything will be occay (◑‿◐)

nota kaki I: teringat kenangan bersama kak zati~ teman sewaktu mendengar kursus kahwen hee~
nota kaki II : wish me all da best guys~ thanx ya!!~

No comments:

Post a Comment