Monday 6 December 2010

Happy Birthday Baby~

5 Disember 2002~
Lahirnya seorang kesayangan, buat hati pengarang jantung saya~
Nurul Adriana Adilla bt Sulaiman~
Nama diberi~
Kasih syg yg diberi tiada bandingan dan tolok banding nyaa~
Dia lah kekasih, sahabat, teman dan buah hati saya~
Dia sentiasa ada bersama saya~

Selamat Hari Jadi syg~
dis year kek hari jadi my sayang di sponsor oleh abg beliau aka adik lelaki saya~
Every Year my phamily tak pernah miss utk smbut bufday ahli keluarga kami~
Inilah yg terbaek bg phamily saya~
Kek Hari Jadi beliau sgt chumel~ mcm muka my syg juga~
sengaja adik lelaki saya beli kek sedemikian rupa~
dan sekali ag kami bersama2 berkongsi ketawa dan kegembiraan dalam meraikan hari jadi my sayang pd hari ahad yg lalu~

Ya Allah Ya Tuhan ku~ Kau kekalkan lah kebahagian dan gelak ketawa ini didlm keluarga ku ini~ 
Aminn~

Nota Kaki: Picture Sambutan Hari Jadi bg Tahun ini tak dpt dikongsi bersama ats faktor2 tertentu~
                  Sekian Terima Kasih =)



-sambutan hari jadi my syg last year-

No comments:

Post a Comment