Sunday 19 December 2010

Update~

Salam and Hello to Everyone~
Diam tak diam tgl ag 4 Hari Saya akan bertukar status~
Ya Allah Ya Tuhanku~
Semoga Semuanya berjalan dengan lancar~

Perasaan?
Sukar untuk ditasirkan~
Lately ni mud KAMI~
diulang KAMI agak kucar kacir sedikit~
masing2 keletihan dan mengalami tekanan perasaan~
Tp as usual~ Incik Tunang sentiasa berusaha menjadi secool yg mungkin~
walaupon saya tawu dlm hati beliau bergelodak segala bagai ceritera~
Tapi kami berusaha sebaik mungkin utk menjayakan majlis KAMI sebaik mungkin :)
Lately ni Kami da jarang berhubung~
Ketiadaan Masa dan mengelak perang dingin menjadi semakin teruk ahahah~
okok saya mengaku~
Incik Tunang sudah mengangkat bendera putih tanda berdamai..
tp rasa dihati masih berbekas ngee~
saya berharap rasa dihati ini dapat sejuk secepat yg mungkin!!~


Buat masa sekarang saya rasa almost 80% da setel..
Sgt2 bersyukur mempunyai parents seperti mereka~
Yg sgt berusaha keras memberikan yg terbaek utk puteri mereka ini~
Sampai mati mereka tetap dihati~
No one can replace tempat mereka dihati saya~
uuuuu~ mula terasa sebak wuu~

okok tak mo tulis panjang2~
kang takot banjir plak bilik pengantin ni ahaha~
Gud Nite~ =)

No comments:

Post a Comment