Tuesday 21 December 2010

-cinta remaja yg bahagia- =)



Mengimbau Kenangan Silam =)

Zaman-zaman sekolah dulu..
Kalu naek bus selisish tepi pon tak kenal~
wat bodo jee~
Almaklum time tu SI DIA ketika itu tidak berminat dgn cintan cintun ni~
Saya pula sudah menpunyai TEMAN TAPI MESRA ketika itu~
jd jalan sblh menyebelah pon wat dunno jee~

Balik sekolah tgu bus kat komtar~
saya sembang dan borak2 ngan kwn2 beliau fecai sabri fazirah, nadiah~
Tapi tidak dgn si dia~
Waktu itu si DIA kelihatan sgt sombong wahahah~ ( Incik Tunang sila jgn emo ngee =) )

Since form 1 ag bila pegi umah teman karib saya aka CIK FAZIRAH~
selalunye cerita2 tentang SI DIA di ceritakan~
dimana rumahnya, siapa adik bradik nya dan segala bagai laa ngee~
tp perasaan ketika itu hanya setakat msk telinga kanan kuar telinga kiri heee~

Situasi yg sama berlaku kepada SI DIA~
siapakah NURUL NADIA ketika itu ngee~

Tapi Takdir tuhan siapa yg bisa menduga~
Perkenalan pertama berlaku dirumah saya~
Pada Hari raya kedua~
Kami di ketemu dan di kenal kan oleh CIK FAZIRAH, CIK NADIAH, EN. FECAI dan EN. SABRI~
sumpah ketika itu mmg saya tidak tahu budak sombong ini mawu kerumah saya ahahah~
begitu juga dgn SI DIA lgsg tidak menduga teman2 nya mawu kerumah saya heee~

Sejak itu kami mula berkawan, berkenalan dan akhirnya berchenta ngee~
dan keadaan itu berterusan sehingga kini~
Alhamdullilah~
Tinggal ag 3 ari kami akan disatu kan~
Saya sgt bersyukur di kurnia kan insan seperti beliau~
Dan sgt2 tidak menduga cinta monyet kami boleh kekak sehingga ke saat ni~
Seribu Kesyukuran saya panjat kan kepada Illahi =)

Disini setinggi penghargaan dan ribuan terima kasih saya ucapkan kepada sahabat2 baek saya~
Yang telah menemukan kami~
dan banyak memberi sokongan demi mempertahankan hbgn kami ini~
apabila melihat turun naek nya hubungan kami ini berbakul2 nasihat diterima daripada mereka~
Terima Kasih Kalian~


2 comments:

  1. sory x dtg majlis nadia nnt.huhu
    tp oli dtg dont worry.
    btw congrates.
    i kawen u jgn x dtg majuk pulak ye!hehe

    ReplyDelete
  2. ahaha tenkiu yaa.. thanks for da gift :) tak majuk aihh.. phm situasi syud tu gggrrr >,<

    ReplyDelete