Saturday 4 December 2010

I'm a winner, yeah I'm a winner ~

Hooray~
Today Incik Tunang ajak datink!!~
maknanye saya menang~
Incik Tunang yg telah melanggar janji ahaha
agak chumel melihat muka Incik Tunang yg Kerinduan itu ngeeeh~ =)
Agak lama kami da tak kuar berdua~
semua ini gara2 undang2 yg dibuat oleh Incik Tunang kih3~
But today he break da rule yeayy~
I miss him toooo~
but harus sentiasa berpura2 kental dihadapan beliau ahahah
as usual~ MC D menjadi persinggahan pertama~
perut harus diutama kan kih3~
plan mulanya mawu menyumbangkan suara yg agak sumbang ini di pusat karaoke keluarga~
tp saya tiada mud utk kesana~
maka plan B pula mengambil tempat
kaki melangkah menuju ke cinema~
but tak da gmbr yg best+sumenye lewat2 belaka~
so terpaksa di cance jugal~
maapkan saya ye incik tunang kih3~
saya tawu awk tak kesah kan kan
asalkan bersama saya kan kan hahah
so kami pon pusing2 penang mlm ni~
meronda melihat keindahan Pulau Mutiara~ heaven okeh :)
hari ini topik perbualan kami bnyk menjerumus ke arah persiapan membina rumah dan tangga~
waa ayt mawu skema kih3~
Incik Tunang sudah bertanya kan tempat utk kami berteduh selepas kwen~
uuuuuu~ dia sudah berpikiran sgt jauh hohoh~
si dia mungkin tidak mampu menyediakan sebuah VILLA atau pon banglo kepada saya buat masa ini~
Namun itu bkn la menjadi satu masalah kepada saya~
Asalkan rumah itu mampu menjadi tempat yg selesa utk kita berteduh dan tgl disana ye syg =)
Pelan2 kayuh naa~ dunt worry sama2 okeh menyempurnka kehidupan kita selepas ini~


nota kaki: sudah tidak sabar mawu mempunyai rumah bersama si dia weee~

-kepala mula berangan mawu mendekorasi rumah bersama kikiki =)-

-ini pon sudah memadai bg saya =)-

2 comments: