Saturday 4 December 2010

very2 tired + very2 hepi = Happiness =)

Alhamdullilah~
sgt bersyukur ke hadrat illahi~
sehingga ke hari ini saya masih diberi qudrat oleh yg ESA utk melakukan segala kerja2 mengemas rumah~
penat??~
ya teramat penat.. susun atur rumah semuanya ditukar, warna rumah juga 100% bertukar kaler~
owh itu bukan satu kerja yg boleh dipandang mudah okeh!!~
itu tak termsuk ag dgn activity menyiapkan biskut2 dan segala bagai kueh~
mmg sgt banyak kerja~
rasa nya mcm mawu mencari pekerja2 saja ngee~
lagi ramai kaki tgn lagi meriahkan kih3
*tp kang tkt dibebel oleh CIK TIMAH pulak* ahahah
tp disebabkan rasa tanggungjwb yg menebal~
di tambah lagi melihat kesusahan dan kesungguhan bonda dan ayahnda yg berusaha kuat utk menyempurnakan sesempurna boleh demi meraikan my BIG DAY~
MAKA saya gagahkan diri kuatkan semangat~
membantu sehabis daya menolong mereka wuu~
semalam saya kekedai perabot utk membeli set bilik tidur kami~
KAMI eeuuuw~ *mengedix seketika* sila jgn muntah ahahah =)
kedai perabot ini merupakan salah satu kedai pilihan keluarga saya~
becoz mostly perabot2 dlm rumah ini dipenuhi hasil belian dr kedai beliau~
mungkin kerana TAUKEY kedai ini kwn baek ayh saya..
so harga yg diberi juga agak memuaskan hee =)
tp part yg sempoinya disini ialah~

Location: Kedai Perabot
Watak Utama: Taukey dan Saya

Taukey: Huiyooo u sudah mawu kawen kaa?
Saya: *cuma tersenyum smbil mengangguk kepala*
Taukey: U muda larr brapa umor? 17? 18?
Saya: My God~ *Mudakah sgt wajah ku ini huuuu~*
         No la aunty~ im already 22 laa~ next year da 23 okeh :)
Taukey: Iya kaa~ wa tak percaya laa.. U manyak kecik oo..
Saya: hahaha~ awet muda kot ngee~ *senyum smpai ketelinga okeh*

okeh ini bkn la merupakan satu perkara yg baru bg saya dan bakal suami saya~
sudah banyak kali kami ditegur sedemikian rupa~
antaranya oleh pekerja di kedai kad kawen+tukang jahit baju pengantin di butik pengantin dan mcm2 ag~
keadaan kami berdua yg kecik molek dan kurus keding ini mungkin antara penyebabnya wuuu~
tapi keadaan ini tidak langsung menjadi kudis pada kami~
atleast kami nmpk seperti pasangan kanak2 yg chumel ahahah~ ( sila jgn muntah darah okeh!! kih3)
owh terasa mcm nak maen kawen2 pulak agagag~
teringat zaman kanak2 maen kawen2 ahaha~
korang pon sure pernah maen kawen2 kan msa kecik2 dulu??
haa sila ngaku!!~ tipu dosa yer hahaha =)
whatever pon~ im so hepi rite now!!~ thankx Incik Tunang di atas sume ini :)

*kalu saya wat bilik tido kami cenggini mawu nyer setahun INCIK TUNANG membebel agak nya*
-tapi ia sgt sweet okeh!! PINKISH yeayy :)-

No comments:

Post a Comment